لایحه دادخواست شکواییه, وکیل کیفری

نمونه لایحه بستری غیر قانونی آدم ربایی قصور پزشکی

لایحه بستری غیر قانونی آدم ربایی قصور پزشکی

لایحه بستری غیر قانونی آدم ربایی قصور پزشکی

ریاست معزز دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه…

با سلام و عرض تحیات وافره

احتراما اینجانب…. در خصوص جرمی آشکار که تمام زندگی و حیثیت بنده را با خطر جدی روبه رو ساخته و همه ثمره زندگی و بنیان خانواده ام را بعد از سال ها عزت و آرامش را مختل کرده درخواست تظلم خواهی و پیگیری مجدانه را  خواهانم.

شرح ماوقع.

توقیرا معروض میدارم، در مورخ……… مشتکی عنه به اینجانب تماس گرفته که برای حل مشکلی باید نزد پزشک برویم، بنده با هیچ اطلاع سابقی و اینکه بدانم مشکل چیست به مطب دکتر… به آدرس… رفتم.

اینجانب هیچ شناختی نسبت به پزشک نداشته و با توضیحات خلاف واقع مشتکی عنه چنین بر بنده مشتبه شد که ایشان مشاور خانواده هستند و اصلا نمی‌دانستم روانپزشک هستند.

با توجه به رسالت هر پزشک که ابتدا باید شرایط بیمار را توضیح داده و خانواده یا همراهیان را مطلع کند، ایشان در حالت ایستاده بدون اینکه هیچ توضیحی بدهد فقط گفت «پسرت رو برو بستری کن و هیچ چیزی هم در این مورد نپرس و مخالفتی نکن که به فایده تون هست»

اینجانب که هیچ اطلاعی نداشتم و اصلا نمی‌دانستم چه موضوعی پیش آمده و از سویی مسئله بستری شدن، برایم کاملا گنگ و بی معنی بود و از سویی به علت کبر سن نمی‌دانستم چه عکس العملی نشان دهم با تعجیل پزشک و تلاش مشتکی عنهم خانم…… به  بیرون از مطب آمدیم و ایشان تاکید کردن که این صرفا برای استراحت و آرامش پسرتان هست تا کمی وضعیت رویشان به علت شلوغی کار و فشار ناشی از آن کاهش پیدا کند.

گفتم آخر نیازی به بستری نیست، پسر من که بیمار نبوده که بخواهد بستری شود و دوباره ایشان تاکید کرد آنجا محیطی آرام و ساکت است و ایشان فقط کمی در آنجا استراحت می‌کند که شلوغی بچه ها و فشار کار از ایشان برداشته شود.

به هر طریقی که بود، ایشان با تقلب و پنهان کاری و تلاش برای برنامه ای از قبل تعیین شده در شرایط کاری و برنامه ای بسیار مهم که پسر اینجانب بایستی در جلسه ای بسیار ارزشمند که ماحصل  تلاش فراوان و سال ها تحقیق و پژوهش بود، و در مورخ…… این جلسه تعیین گردیده بود، و بنده غافل از تمامی این برنامه ریزی های سنجیده شده و اعمال مجرمانه برای نیل به اهداف شوم و مستند سازی علیه فرزند محجوب و نخبه ام داشتند، با فریب کاری سعی در جلب نظر بنده داشته تا با پوشش قانونی که رضایت ولی را لازم و ضروری می‌داند، سعی در قانونی جلوه دادن اعمال مجرمانه خود کرده که خدا می‌داند چه ویرانه ای در زندگی بنده ایجاد کرده و تمام آنچه سال ها با اعتبار، ابرو  فراهم نموده را یک شبه از بنده و خانواده ام سلب کردند.

شوربختانه در مورخ…… ساعت 4 صبح گوشی بنده زنگ خورد و پسرم با ناراحتی و اضطراب بیان نمود که گروهی من را به بیمارستان آورده و اصلا نمی‌دانم چه چیزی در حال تحقق است؟

بلافاصله آدرس را گرفته و با زن و فرزندم راهی آنجا شده که خدا می‌داند این خبر هولناک نیمه شب چه اضطرابی را به ما وارد نمود، متاسفانه به علت اضطراب ناگهانی و نیز واقعه ای که هیچ اطلاعی نداشته و حتی فرزندم نمی‌دانست از سوی کدام بیمارستان بوده و ماموران برای ایجاد رعب بیشتر، خود را ماموران اطلاعات معرفی کردند و هول و وحشت بیشتری را ایجاد نموده بودند.

در نتیجه تمام این وقایع فرزند بیمار کوچک ترم در مسیر، به علت استرس بیش از حد دچار تشنج و حمله عصبی گردید و اینجانب با فشاری بسیار که فقط خداوند از آن آگاه است، به آدرس یاد شده رفتم.

در محل اعلام شده همسر اینجانب از خدعه و نیرنگ مشتکی عنهم مطلع گردیده و با ناراحتی تمام و اطلاع از این موضوع که فرزندم مهم ترین جلسه کاری و حرفه ای خود را در پیش دارد، سریعا نسبت به اعلام رضایت اقدام نمودیم.

متاسفانه اقدامات مشتکی عنهم که به ناکامی منجر گردیده و اهداف مجرمانه ایشان بی نتیجه ماند، ایشان با ایجاد نزاع و سر و صدا و متشنج نمودن شرایط و نیز گرفتن گوشی فرزندم جهت عدم هماهنگی جلسه مذکور، موجبات آشفتگی بیشتر را فراهم نموده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند با ادامه نزاع، اینجانب که کاملا در بهت و حیرت به سر می‌برده و نمی‌ دانستم که هدف از این مسائل صرفا کسب رضایت بنده برای بستری مجدد می باشد، در آن شرایط ملتهب و متشنج که هر انسان سالمی به حکم عقل و خرد بر انگیخته می‌شود، ایشان دوباره به اورژانس تماس گرفته و سعی در اخذ رضایت جهت بستری نمودن پسرم نمودند و بنده فقط اعلام کردم که این شرایط برای هر انسان سالمی متشنج بوده و بنده هیچ مسئولیتی به عهده نگرفتم.

لیکن در پایان به طور خلاصه بایستی معروض داشته که مشتکی عنهم با تبانی علیه فرزندم اولا قصد اختلال جدی در مسیر کاری و حرفه ای وی داشته تا تمام تلاش های وی را ناکام ساخته و از این طریق بیشترین فشار را بر وی وارد سازند.

و از سوی دیگر با تجویز داروهای اشتباه که بنده درخواست مجدانه ارجاع به پزشکی قانونی را عاجزانه استدعا مندم، و نیز دستور خلاف واقع و غیر  قانونی بستری که در حکم حبس غیر قانونی و ممانعت از حق و مزاحمت در حرفه وی است، با تحصیل مستندات غیر قانونی و خلاف واقع، با زدن برچسب روانی به فرزندم سعی در چپاول اموال وی و نیز اخذ حکم طلاق و رفع تکالیف زناشویی و مادرانه داشته که همگی نتایج غیر قابل جبرانی را برای اینجانب و خانواده ام فراهم می سازد و هم اکنون نیز خانواده اینجانب به علت اینکه بنده را مقصر و مسبب این موضوع دانسته و تصور می نمایند که بنده رضایت به بستری و همکاری با عروسم داشته ام، تمامی این موارد را از چشم من می‌بینند در خواست پیگیری و تعقیب متهمین و مجازات لازم را خواهانم. 

قطعا اگرا فراد جامعه با قلب واقعیت و امید به همکاری پزشکانی که سوگند یاد نموده تا از سلامت افراد جامعه و بهبود وضعیت جسمی و روحی آنان دفاع نموده نه اینکه علم و سوگند خود را در جهت آسیب رساندن و برهم زدن نظامات خانوادگی و شغلی آنها استفاده نموده به طوری که دیگر سنگ روی سنگ بند نگردیده و هیچ کسی از سوی استفاده ی پزشکان  در اعمال مجرمانه در امان نبوده و امنیت و راز داری و شرافت این شغل با اهداف شوم عده ای قلیل تمامی این نیروهای خدوم را زیر سوال برده و افراد جامعه، حداقل های لازم برای امنیت سلامت خانوادگی و شغلی و اجتماعی خود را از دست دهند که این ظلمی آشکار و بستری بسیار خطرناک بوده که بایستی دستگاه محترم قضایی با شناخت دقیق آن و افرادی که قصد از بین بردن این بستر های ضروری در جامعه را داشته شناسایی نموده و دامان پاک پزشکان مورد اعتماد مردم و جامعه را از این آلودگی پاک کنید، لذا با توجه به این شرایط حاد که برای بنده به وجود آمده درخواست مصرانه و عاجزانه خود را در بررسی این جرم و کشف واقعیت را از شما عالیجناب خواستارم.

تنظیم لایحه، دادخواست و شکواییه با بهترین وکیل 

برای حل مسائل حقوقی خود می توانید از بهترین وکیل  محبوبه حجتیان استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید. 

همچنین در نظر داشته باشید هر کسی یک بار فرصت دفاع و موفقیت در هر پرونده را داشته و نتیجه آن تاثیر بسیاری بر موضوعات مالی و حقوقی او خواهد داشت. بر همین اساس نباید هیچ ریسکی را در این زمینه انجام دهد. از این رو برای داشتن پرونده ای موفق در زمینه مسائل حقوقی و کیفری می توانید تنظیم لایحه، شکواییه و دادخواست خود را به محبوبه حجتیان، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. ایشان با دانش کافی و تسلط بر قوانین حقوقی توانایی تنظیم شکواییه، لایحه و دادخواست مسائل حقوقی و کیفری شما را به صورت کاملا حرفه ای دارا است. با این کار هزینه کمتری نسبت به حق الوکاله از شما دریافت می شود. همچنین امکان پیگیری مراحل پرونده توسط خود شما فراهم می شود و به شما اطمینان داده خواهد شد که به راحتی می توانید حقانیت خود را اثبات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *