برای طرح دعاوی علیه ادارات می توان بیان کرد که طبق قانون آیین دادرسی مدنی، به هر شخصی که از ناحیه اقدام یا ترک فعل غیر، زیان مادی یا معنوی وارد شده باشد، می‌ تواند به دادگاه مراجعه و طرح دعوی کند. این قانون شامل ادارات دولتی نیز می‌شود. بنابراین هر شخص حقیقی یا حقوقی که از ناحیه اقدام یا ترک فعل یک اداره دولتی، زیان مادی یا معنوی وارد شده باشد، می ‌تواند به دیوان عدالت اداری مراجعه و طرح دعوی کند که به آن دعاوی علیه ادارات گفته می شود.

در دعاوی علیه اداره های دولتی، نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

  • صلاحیت دادگاه: دادگاه صالح برای رسیدگی به دعاوی علیه ادارات دولتی، دادگاه عمومی حقوقی است.
  • هزینه دادرسی: هزینه دادرسی دعاوی علیه ادارات دولتی، بر اساس میزان خواسته، تعیین می‌شود.
  • مدت زمان رسیدگی: مدت زمان رسیدگی به دعاوی علیه ادارات دولتی، بر اساس نوع دعوی، متفاوت است.

برای طرح دعوی علیه اداره های دولتی و سازمان های مختلف پیشنهاد می شود از محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل اداری استفاده کنید. ارتباط با ایشان از طریق تماس با شماره تلفن 09191490779 امکان پذیر است.

فرجام خواهی

 

وظایف وکیل فرجام خواهی حرفه ای

تحلیل و بررسی رأی صادره از دادگاه‌ ها: نخستین وظیفه وکیل فرجام خواهی، بررسی رأی صادره از دادگاه ‌ها و تشخیص اینکه رأی قابل فرجام خواهی است یا اینکه این مورد حقوقی وجود امکان پذیر نیست، برای این کار، وکیل فرجام خواهی باید با قوانین و مقررات مربوط به فرجام خواهی تسلط کافی داشته باشد.

تهیه و تنظیم دادخواست فرجام خواهی: در صورتی که رأی صادره از دادگاه‌ ها قابل فرجام خواهی باشد، وکیل فرجام خواهی باید دادخواست فرجام خواهی را تهیه و تنظیم کند. دادخواست فرجام خواهی باید به صورت کتبی و مطابق با قوانین حقوقی تنظیم شود. همچنین در دادخواست فرجام خواهی، باید دلایل و مستندات اعتراض به رأی به طور کامل ذکر شود. محبوبه حجتیان با داشتن دانش و تسلط کافی بر قوانین حقوقی و تجربه بسیار در فرجام خواهی پرونده های مختلف می تواند تنظیم دادخواست، لایحه و شکواییه را به صورت کاملا حرفه ای برای موکلان خود انجام دهد. برهمین اساس بهره مندی از وکالت ایشان برای فرجام خواهی در دیوان عالی کشور جزو یکی از موارد مهم برای موفقیت در پرونده حقوقی شما خواهد بود.

دفاع از حقوق افراد و نهادها در دیوان عالی کشور: پس از ثبت دادخواست فرجام خواهی در دیوان عالی کشور، پرونده به شعبه مربوط به پرونده ارجاع داده می ‌شود. در این مرحله وکیل فرجام خواهی باید در جلسات رسیدگی دیوان عالی کشور حضور داشته باشد و از حقوق افراد و نهادها دفاع کند.

با توجه به موارد ذکر شده، درواقع شما به عنوان کسی که دارای پرونده حقوقی یا کیفری هستید، باید توجه داشته باشید که فرجام خواهی، آخرین مرحله از رسیدگی ‌های مراجع قضایی است. بنابراین در صورتی که قصد فرجام خواهی دارید، حتما از محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل فرجام خواهی کمک بگیرید تا شانس موفقیت خود را در دیوان عالی کشور افزایش دهید. ایشان می تواند به شما در تمام مراحل قضایی کمک کند تا به نتیجه مطلوب خود برسید و موجب موفقیت پرونده شما خواهد شد.

همچنین از آنجایی که تنظیم دادخواست، لایحه و شکواییه جزو موارد بسیار مهم در رویه های قضایی محسوب می شود و حتما باید به صورت حرفه ای توسط متخصصان این حوزه انجام شود، توصیه می شود آن را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری، وکیل محبوبه حجتیان بسپارید و موجب موفقیت پرونده خود شوید.

برای بهره مندی از خدمات حقوقی حرفه ای می توانید از طریق لینک زیر با بهترین وکیل خانم در تهران در ارتباط باشید.