وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران - وکیل محبوبه حجتیان

قبل از اینکه بهترین وکیل ملکی در شمال تهران را بشناسیم بهتر است ببینیم وکیل ملکی کیست و چه خصوصیاتی یک وکیل ملکی را به بهترین تبدیل می کند . در این مقاله با وکیل حجتیان همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در زمینه خصوصیات یک وکیل ملکی باتجربه و خوب بدست آورید .

وکیل ملکی کیست ؟

دعاوی ملکی در مورد املاک و اراضی است و وکیل ملکی هم کسی است که بصورت کاملا تخصصی در زمینه دعاوی ملکی به دفاع از موکل خود می پردازد .

دعاوی ملکی اختصاص به اموال غیرمنقول از قبیل زمین و ملک دارد پس باید در محلی که مال غیرمنقول واقع شده نسبت به مراجعه به دادگاه و طرح دعوا اقدام کرد .

مثلا فرض کنید که فردی که در تهران سکونت و اشتغال دارد بر سر زمین یا ملکی که در شهری دیگر نظیر کرمان واقع شده به طرح دعوا در دادگاه می پردازد. براساس اینکه محل وقوع زمین یا ملک شهر کرمان می باشد باید به نزدیکترین دادگاه شهر کرمان به محل واقع شدن ملک یا زمین باید مراجعه شود .

حال تصور کنید این فرد برای جلسات دادگاه باید دائما در رفت و آمد به شهر کرمان باشد که برای برخی افراد به دلیل حساسیت های شغلی و … امکان پذیر نیست .

در این مواقع سپردن کار به یک وکیل ملکی حرفه ای و باتجربه می تواند مشکل موکل را حل کند چرا که کلیه اقدامات و حضور در جلسات توسط وکیل ملکی انجام می شود .

مطلب مرتبط : نقش وکیل ملکی حرفه ای در دعاوی ملکی

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران - وکیل ملکی کیست

انواع دعاوی ملکی کدامند ؟

دعاوی ملکی جهت مشکلات ملکی و حل اختلافاتی از این دست پیگیری می گردند . دعاوی ملکی به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از :

  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی کیفری
  • دعاوی ملکی ثبتی

خصوصیات یک وکیل ملکی باتجربه

  • داشتن تخصص در زمینه اراضی و املاک
  • توانایی پیگیری دعاوی کیفری و حقوقی
  • مهارت و تجربه در زمینه رسیدگی به امور کیفری ، ثبتی و حقوقی املاک
  • شناخت انواع زمین ، ملک و قوانین آنها
  • داشتن پشتکار، انصاف ، تعهد و مسئولیت پذیری بالا
  • حفاظت از اسرار و اسناد موکل

مقاله پیشنهادی : مشاوره با وکیل ملکی قبل از خرید ملک

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران - خصوصیات وکیل ملکی باتجربه

وکیل ملکی خوب روی پرونده ملکی چه اثراتی دارد ؟

یک وکیل ملکی حرفه ای و باتجربه به دلیل تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارد با قوانین و ریزه کاری های آن آشناست و می تواند شما را در کوتاهترین زمان به نتیجه مطلوب برساند . دعاوی ملکی از پیچیدگی های خاصی برخوردارند که گاهی تنها یک وکیل ملکی کارکشته و متبحر از پس آن برمی آید .

برخی افراد در دعاوی ملکی خود خیلی دستپاچه و از روی عدم آگاهی نسبت به انتخاب یک وکیل ملکی اقدام می کنند که گاهی عدم داشتن تجربه و مهارت کافی وکیل ممکن است پرونده را به سمت شکست پیش ببرد و موکل را دچار ضرر و زیان زیادی کند .

پس برای دعاوی ملکی خود سعی کنید با آگاهی و وسواس بیشتری نسبت به انتخاب وکیل ملکی اقدام کنید تا هرچه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید .

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران

وکیل محبوبه حجتیان به جرات بهترین وکیل ملکی در شمال تهران می باشد که دارای پرونده های موفق بسیاری در زمینه های ملکی ، حقوقی ، کیفری ، خانواده و طلاق می باشد .

البته وکیل ملکی به محدوده جغرافیایی و منطقه خاصی از شهر محدود نمی شود و وکیل حجتیان پرونده های گوناگونی از نقاط مختلف شهر تهران و حتی شهرهای دیگر را به نتیجه مطلوب رسانده اند .

از آنجا که دفتر وکالت وکیل حجتیان در محدوده شمال تهران واقع شده ایشان را بهترین وکیل ملکی در شمال تهران می شناسند . شما نیز اگر در مسائل و امور ملکی خود دچار مشکلاتی هستید می توانید از مشاوره حقوقی وکیل حجتیان استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه وکیل دعاوی ملکی را مطالعه کنید . 

بهترین وکیل ملکی در شمال تهران - وکیل ملکی باتجربه در شمال تهران

وکیل محبوبه حجتیان ؛ بهترین وکیل ملکی در تهران

اگر در امور ملکی خود درگیر مشکلات حقوقی هستید می توانید از کمک و مشاوره حقوقی وکیل حجتیان بهره مند شوید . 

وکیل محبوبه حجتیان در زمینه های گوناگون از قبیل حقوقی ، خانواده ، ملکی ، قرارداد ، کیفری و مهاجرت خدمات حقوقی ارائه می نماید و شما را تا حصول نتیجه دلخواه یاری می نماید .

برای اطلاعات از مسائل حقوقی در آپارات همراه ما باشید .

برای کسب اطلاعات لازم و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *