لایحه دادخواست شکواییه, خیانت در امانت, وکیل کیفری

نمونه لایحه خیانت در امانت از سوی زن

لایحه خیانت در امانت از سوی زن

لایحه خیانت در امانت از سوی زن

شاکی

مشتکی عنه

شکایت: مزاحمت خیانت در امانت تبانی برای بردن مال غیر

تاریخ جرم 2/6/1402

ریاست معزز دادسرای ناحیه……..

احتراما اینجانب به عنوان شاکی مفاد شکایت خود را به شرح ذیل معروض می‌دارم و بدوا با اذعان به نبوغ و فرهیختگی شما عالیجناب درخواست بذل توجه و تدقیق در مفاد  شکوائیه اینجانب که عمیقا دچار ظلم قرار گرفته ام را استدعامندم.

شرح ماوقع

1- شاکیه خانم، همسر اینجانب می باشد، اینجانب در طول سالیان متمادی با تلاش و زحمات فراوان برای خانواده و فرزندانم سرمایه ای را فراهم نموده و مقداری طلا و جواهر خریداری نموده و در صندوق امانات نزد بانک تجارت نگهداری می نمودم.

  1. پدر و مادر اینجانب که دچار کبر سن و کهولت گردیده اند، مقدار زیادی طلا و سکه را به بنده داده که در صندوق مذکور به رسم امانت نگهداری نموده و در صورت داشتن هزینه فوری با توجه به اینکه پسر بزرگ خانواده هستم، برایشان هزینه نمایم.
  2. باتوجه به وجود انس و الفت زوجین و وجود اعتماد شدید بین من و همسرم بنده دسترسی صندوق امانت را برای ایشان فراهم نمودم.
  3. در مورخ 25/4/1402 با دریافت پیامک از سوی بانک جهت جابجایی صندوق امانت بنده اقدام به جابجایی نموده و دسترسی همسرم نیز در این جابجایی قطع گردید.
  4. همسرم با ترفندهای مختلف و تبانی که با برادرش پی‌ریزی نموده بود با اصرار زیاد، از بنده درخواست نمود که سرویس جواهر را برای ایشان بیاورم بارها بنده به علت خطر نگهداری این سرویس و مخاطرات جانی و عدم امنیتی که برای من و خانواده ام ایجاد می‌کند، مخالفت نموده، لیکن ایشان که نتایج مجرمانه را در ذهن داشت دست از اصرار بر نداشته و بنده را در بدترین شرایط قرار داده و تحت اجبار و اکراه شدید اینجانب سرویس را در اختیار ایشان قرار دادم.
  5. در مورخ 31/5/1402همسرم با نقشه از پیش تعیین شده از منزل خارج شدند و ساعت ها از پاسخ دادن به تماس های اینجانب امتناع ورزیدند که مراتب شک و تردید برای بنده ایجاد شد پرینت تماس‌ها به پیوست شکوائیه تقدیم می‌گردد.
  6. در تاریخ یاد شده اینجانب دچار کسالت شدید به علت کرونا گردیده و مجبور به اخذ مرخصی استعلاجی بودم.
  7. مشارالیها در ساعت ده شب به منزل آمده و بنده که متوجه نبودن طلاها گردیدم علت نبودن طلا را جستجو نمودم.
  8. ایشان در پاسخ گفتند که طلاها دست برادرم است در این هنگام بنده کاملا متحیر گردیدم چه علتی دارد که سرمایه زندگی من که طلایی ارزشمند است باید بدون اجازه من در دست برادرشان باشد.
  9. بلافاصله با برادرشان تماس گرفتم و ایشان شروع به توهین و تهدید نموده و گویا بنده در عملی انجام شده قرار گرفته بودم. در این لحظه تمامی اعتماد زندگی ام را بر باد رفته می دیدم.
  10. بقیه طلاهای فرزندانم و خود ایشان شامل گوشواره، دستبند، حلقه، النگو و… که برای استفاده بوده را نیز ایشان برده؛ لیکن چون برای زینت همسر و فرزندانم گرفته ام، هیچ ادعایی نسبت به آن نداشته لیکن این طلاها با ترفند و خدعه و تبانی از من گرفته شده است که عمیقا من را متألم ساخته است.

برادر ایشان با دخالت ورزی های بی‌مورد زندگی بنده را مختل و علاوه بر نابود کردن آینده فرزندان بی‌گناهم اقدام به چپاول دسترنج من نموده اند که درخواست تظلم خواهی دارم.

علی ای حال همسرم با علم به اینکه طلاهای پدر و مادر پیرم در صندوق امانت می باشد با اخذ دستور توقیف اموال اینجانب در پرونده مهریه اموال آنان را نیز من غیر حق تصرف نموده و از هیچ ظلمی فروگذاری نکرده است.

لذا با توجه به مفاد فوق درخواست رسیدگی فوری و صدور دستور موقت و تامین خواسته را استدعامندم.

 

بهترین وکیل خانواده محبوبه حجتیان

تنظیم لایحه، دادخواست و شکواییه با بهترین وکیل 

برای حل مسائل حقوقی خود می توانید از بهترین وکیل  محبوبه حجتیان استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید. 

همچنین در نظر داشته باشید هر کسی یک بار فرصت دفاع و موفقیت در هر پرونده را داشته و نتیجه آن تاثیر بسیاری بر موضوعات مالی و حقوقی او خواهد داشت. بر همین اساس نباید هیچ ریسکی را در این زمینه انجام دهد. از این رو برای داشتن پرونده ای موفق در زمینه مسائل حقوقی و کیفری می توانید تنظیم لایحه، شکواییه و دادخواست خود را به محبوبه حجتیان، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. ایشان با دانش کافی و تسلط بر قوانین حقوقی توانایی تنظیم شکواییه، لایحه و دادخواست مسائل حقوقی و کیفری شما را به صورت کاملا حرفه ای دارا است. با این کار هزینه کمتری نسبت به حق الوکاله از شما دریافت می شود. همچنین امکان پیگیری مراحل پرونده توسط خود شما فراهم می شود و به شما اطمینان داده خواهد شد که به راحتی می توانید حقانیت خود را اثبات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *