لایحه دادخواست شکواییه

نمونه لایحه ربا

نمونه لایحه ربا

نمونه لایحه ربا

ریاست معزز شعبه اول دادياری دادسرای ناحيه 12 تهران

با سلام و عرض تحیات وافره

احتراما اینجانب در خصوص شکایت مطروحه به وکالت از آقای عباس فراهانی دفاعیات خویش را به شرح ذیل معروض میدارم، توقیرا به عرض عالی می رسانم، رسیدگی به پرونده ی مذکور علاوه بر برسی اسناد و مدارک مثبته جهت کشف حقیقت، قطعا نیازمند درایت جنابعالی با رسیدن به اقناع قضایی از طریق حصول علم، می باشد و چنان که مستحضرید همانطور که از ربا به عنوان جنگ با خدا و پیامبر یاد گردیده و تنها این طریق امرار معاش در یهودیت رواج داشته و کماکان طریق ارتزاق یهودیان فقط از طریق ربا و ربای قرضی و معاملاتی می باشد، از این رو مجرمین معصیت کار در این موارد با سیاست های کثیف معاملاتی همیشه سعی در مستندسازی و شرعی سازی مراوادتاشان داشته و موکل که متاسفانه دارای شغل، خانه، ماشین، و کسب و کار بوده به اشتباه وارد این مسیر گردیده تا با اخذ پول از مشتکی عنه بتواند نقصان مالی خویش را برطرف سازد که شوربختانه از چاله ای کوچک در چاهی عمیق فرورفته است و نکته قابل توجه اینکه در این گونه معاملات ربا دهنده فرایندی را ایجاد می‌کند که نیازی فرد مقروض هر روز بیشتر شده و مستنداتی را به نفع خود در شرایط اضطراری فرد بدهکار، در یافت می‌کند که وی هیچ راه برگشت نداشته باشد و به خاطر تهدیدات مالی نسبت به سایر اموال سکوت اختیار نموده و با طناب پوسیده ربا دهنده بیشتر غرق گردد، لیکن شرایط پیش رو نه راه پس داشته و نه راه پیش.

در موضوع معنونه، موکل تمامی اسناد از قبیل چک، سفته، اسناد وکالت نامه زمین ویلایی و مغازه را به ناچار درید وی قرارداده است و هیچ راه خلاصی جز توافق و جلب رضایت مشتکی عنه نداشته که متاسفانه هم اکنون که چیزی برای ازدست دادن ندارد هم اکنون به پناه قانون و محکمه آمده است.

لذا بیش از هر پرونده ی مجرمانه ی دیگر نیازمند درایت و برسی های موشکافانه و مدبرانه جنابعالی هستیم تا حق به حق دار بازگردد.

و اما در خصوص شکایت:

با توجه به وجود فساد اقتصادی و اموالی که مشتکی عنه هیچ منشا مشروعی نداشته و به گواه گواهان اشتغال به معاملات ربوی داشته درخواست ارجاع موضوع به پلیس اقتصادی و تحقیقات و برسی های موجز جهت کشف حقیقت از طریق آگاهی فاتب در خصوص جرایم اقتصادی مورد استدعاست.

ثانیا در خصوص دفاعیات وکیل مشتکی عنه، با عنایت به اینکه آقای فرامرز فراهانی هیچ نسبتی با موکل نداشته و صرفا بابت فروش خودرو به مشتکی عنه چک های موکل را دریافت نموده که با توجه به تعهد هر خریدار به پرداخت وجه، وجه در ذمه ی مشتکی عنه بوده نه ذمه ی موکل و مشتکی عنه برای تسویه حساب خود چک های موکل را خرج نموده و بقیه چم ها هم همگی به همین صورت بوده است و تمامی وجه از حساب موکل کسر گردیده و ظهر چک از تقلب های مشتکی عنه برای مشروع ساختن اعمال خویش می باشد.

ثالثا تمامی چک‌ها با سریال پشت سر هم، با مبلغ مشخص و بازه ی زمانی یک ماهه بوده که صحت معامله ربوی و اخذ سود ماهیانه را صحه می‌گذارد.

رابعا، در جلسه اول دادياري مشتکی عنه اظهار نمودند که بنده هدفم خرید مغازه ایشان بوده که تمامی ثمن‌ آن را پرداخت نمودم ولی ایشان به جای اینکه مغازه را برای من بخرد بنام خود انتقال داد؟

این دریافتی ها و پرداخت ها چه منشایی داشته است؟

کشف منشا مهم ترین نقطه جهت اثبا ربا می باشد.

از سوی دیگر مشتکی عنه یک ویلا و یک مغازه را بنام خود انتقال داده و هم اکنون من غی حق متصرف گردیده است؟

چه پرداختی برای این املاک داشته مگر می‌شود که کسی تمامی زندگی شخصی را یک شبه بدون هیچ دسترنجی تصاحب نماید و قانون و شرع هم از وی حمایت نمایند؟

لذا برسی واریزی ها در خصوص باغ و ویلا نیز بایستی کشف گردد و پولی که مدعی است برای خرید املاک داده را هم اکنون تحت عنوان قرض به موکل حساب نماید؟!

خامسا یکی از چک های موکل در ماه قبل توسط مشتکی عنه برگشت خورده است. و اولین اقدام جهت مطالبه طلب برگشت چک می باشد که متاسفانه تمامی چک‌ها و سفته ها با مبالغ هنگفت هنوز در ید وی می باشد که بر سوی نیت وی صحه می گذارد.

لذا از محضر بزرگوار عالی جناب کمال مساعی و مداقه جهت حل موضوع و محکومیت و مجازات مشارالیه را از محضرتان خواستارم، باشد با درایت جنابعالی عدالت به مجرای اصلی خود بازگردد و از مظلوم احقاق حق گردد.ی

تنظیم نمونه لایحه ربا با بهترین وکیل در تهران محبوبه حجتیان

تنظیم لایحه با بهترین وکیل پایه یک دادگستری

در نظر داشته باشید هر کسی یک بار فرصت دفاع و موفقیت در هر پرونده را دارد و نتیجه آن نتایج موثری بر موضوعات مالی و حقوقی افراد خواهد داشت و قطعا در این زمینه نباید هیچ ریسکی را متحمل شوید. از این رو برای داشتن پرونده ای موفق در زمینه مسائل حقوقی و کیفری می توانید تنظیم لایحه، شکواییه و دادخواست خود را به محبوبه حجتیان، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. ایشان با دانش کافی و تسلط بر قوانین حقوقی توانایی تنظیم شکواییه، لایحه و دادخواست مسائل حقوقی و کیفری شما را به صورت کاملا حرفه ای دارا است. با این کار هزینه کمتری نسبت به حق الوکاله از شما دریافت می شود. همچنین امکان پیگیری مراحل پرونده توسط خود شما فراهم می شود و به شما اطمینان داده خواهد شد که به راحتی می توانید حقانیت خود را اثبات کنید.

در همین راستا پیشنهاد می شود برای تنظیم لایحه، دادخواست و شکواییه از خدمات حقوقی محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل در تهران استفاده کنید. ارتباط با ایشان از طریق لینک زیر امکان پذیر است.