دعاوی اداره کار, دعاوی استخدامی, دعاوی تامین اجتماعی, دعاوی شهرداری, مقالات, وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای

وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای

دیوان عدالت اداری، عالی‌ترین مرجع قضایی ایران است که به شکایات و دادخواست مردم نسبت به ماموران یا واحدها یا آیین نامه های دولتی رسیدگی می‌ کند. این دیوان به موجب اصل 173 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و رئیس آن توسط رئیس قوه قضائیه منصوب می‌شود. وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای  فردی است که دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری بوده و در زمینه دعاوی دیوان عدالت اداری تخصص و تجربه دارد.

محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می ‌تواند در تمام مراحل رسیدگی به پرونده، از جمله مرحله تقدیم دادخواست، مرحله رسیدگی بدوی، مرحله تجدیدنظر و مرحله رسیدگی در هیات عمومی دیوان عدالت اداری، موکل خود را همراهی و از حقوق او دفاع کند.

تنظیم لایحه، دادخواست و شکواییه خود را به محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری بسپارید و از روند موفقیت آمیز پرونده خود مطمئن باشید.

برای بهره مندی از وکیل دیوان عدالت اداری پیشنهاد می شود با شماره تلفن 09191490779 تماس حاصل فرمایید.

وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای محبوبه حجتیان

وکیل دیوان عدالت اداری چیست؟

دیوان عدالت اداری نهادی است که برای رسیدگی به پرونده های تشکیل شده که هر گونه شکایت، دادخواست و مطالبه به نفع مردم و علیه اداره ها و سازمان ها دولتی را مورد بررسی قرار می دهد. یا زمانی که بخشنامه و آیین نامه های که توسط اداره ها یا سازمان ها تصویب می شود که برخلاف حقوق عامه مردم و برخلاف قانون و مقررات است، برای ابطال می توان توسط دیوان عدالت اداری اقدام کرد.

برهمین اساس افراد جامعه حل مسائل خود که مربوط به سازمان ها یا اداره های دولتی مختلف است را می توانند با استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری، طرح دعوی کنند. در حقیقت دیوان عدالت اداری نهادی است به نفع مردم، برعلیه اداره هایی که خلاف قانون مواردی را اعمال می کنند و به صورت ناخواسته حقوق افراد را تضعیف می کنند، دفاع خواهد کرد.

برای مثال در مواردی که فرد طبق قانون باید در اداره ای استخدام شود؛ ولی او را استخدام نمی کند و حق و حقوق آن فرد رعایت نمی شود. همچنین زمانی که فرد باید سهم بیمه و کسورات و تمام حق بیمه را باید دریافت کند، اما تامین اجتماعی این کار را انجام نمی دهد. یا مواردی که حکم به تخریب و پرداخت جریمه از سوی شهرداری صادر می شود، همه این موارد در دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار می گیرد. در همین راستا می توان بیان کرد که با استفاده از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می توانید از حقوق خود در مقابل سازمان ها و اداره های مختلف دفاع کنید.  

وظایف وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای

  • راهنمایی و مشاوره حقوقی به موکل در خصوص نحوه طرح دعوی و دفاع از حقوق خود در دیوان عدالت اداری
  • تهیه و تقدیم دادخواست به دیوان عدالت اداری
  • حضور در جلسات رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری و دفاع از حقوق موکل
  • مطالعه و بررسی پرونده و ارائه دفاعیات مکتوب به دیوان عدالت اداری
  • پیگیری روند رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری

انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لازم به ذکر است بهترین وکیل دیوان عدالت اداری باید دارای ویژگی های زیر نیز باشد.

  • دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری
  • دارای تخصص و تجربه در زمینه دعاوی دیوان عدالت اداری
  • آشنایی با قوانین و مقررات دیوان عدالت اداری
  • مهارت در ارائه دفاعیات حقوقی

برای حل مسائل خود با سازمان ها و اداره های مختلف پیشنهاد می شود از محبوبه حجتیان، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنید.

 

بهترین و حرفه ای ترین وکیل دیوان عدالت اداری محبوبه حجتیان

ضرورت استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای

با داشتن وکیل دیوان عدالت اداری، شانس موفقیت در پرونده افزایش می یابد و در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد. همچنین می توان بیان کرد که با دریافت مشاوره حقوقی تخصصی، از اشتباهات حقوقی جلوگیری خواهد شد. اگر به دنبال احقاق حقوق خود در دیوان عدالت اداری هستید، انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری مناسب می ‌تواند به شما کمک کند تا به نتیجه مطلوب خود برسید. محبوبه حجتیان با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه پرونده های مختلف توانایی حل مسائل اداری و اعاده دادرسی را دارد، بنابراین با سپردن پرونده خود به ایشان و بهره مندی از خدمات حقوقی حرفه ای بدون هیچ نگرانی تمام مراحل قضایی سپری خواهد شد.