فعالیت های حقوقی محبوبه حجتیان, رپورتاژ, سرمایه گذاری و قراردادها, مقالات, وکیل تجاری

محبوبه حجتیان، وکیل برجسته و موفق ایرانی

محبوبه حجتیان، وکیل برجسته و موفق ایرانی

محبوبه حجتیان، وکیل برجسته و موفق ایرانی

محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری متخصص در زمینه مسائل حقوقی و تجاری

محبوبه حجتیان، به عنوان یکی از وکلای برتر در کشور در زمینه های مختلف حقوقی و تجاری مشاوره حقوقی ارائه می دهد و وکالت پرونده های مختلف را برعهده می گیرد تا افراد دارای مسائل حقوقی گوناگون بتوانند روند قضایی پرونده خود را بهتر سپری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسند.

ایشان تعداد قابل توجهی از پرونده های قضایی را وکالت کرده است و با به نتیجه رساندن پرونده های مختلف با کارکرد کاملا تخصصی، رویکرد متفاوتی را در این عرصه به وجود آورده است. تالیف کتاب با موضوعات حقوقی، ارائه ورکشاپ های مختلف برای وکلا و کارآموزان و ایجاد بسترهای جدید کاری و خدمات حقوقی برخی از فعالیت های محبوبه حجتیان است. برهمین اساس می توان حل مسائل مختلف حقوقی خود را به محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری سپرد و مطمئن بود که با ارائه راهکارهای قانونی و تسلط کافی بر قوانین از سوی ایشان سرانجام پرونده موفقیت خواهد رسید. 

 با توجه به موارد ذکر شده، محبوبه حجتیان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تمام ویژگی های لازم برای بهترین وکیل بودن را دارا است، درواقع می توان بیان کرد که یکی از بهترین وکلای تهران است. بنابراین برای دریافت راهکارهای حقوقی با خیال راحت می توان از ایشان کمک گرفت و مطمئن بود که مسائل حقوقی به بهترین نحوه مراحل قانونی خود را سپری خواهد کرد.

در همین راستا می توانید با وکیل محبوبه حجتیان از طریق شماره تلفن 09121584013 ارتباط برقرار کنید و با راهنمایی ایشان تمام مسائل حقوقی خود را به سرانجام برسانید.

محبوبه حجتیان، وکیل حرفه ای در تمام عرصه های حقوقی

محبوبه حجتیان به عنوان یکی از برترین وکلای کشور از ابتدای فعالیت در زمینه های مختلف از جرایم کوچک و سطح پایین پرونده داشته است و در حال حاضر به عنوان وکیل اعاده دادرسی، وکیل قتل، وکیل مواد مخدر و در زمینه کلاهبرداری های سنگین، وکیل ملکی و امور اراضی وکالت پرونده های مختلفی را برعهده دارد.

درباره وکیل محبوبه حجتیان می توان بیان کرد که ایشان در کنکور سراسری 1384 رتبه 128 را کسب کرده است. ایشان دانش آموخته دانشگاه شاهد تهران بدون داشتن سهمیه در رشته حقوق بوده و جزو شاگردان ممتاز این دانشگاه محسوب می شود. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فقه و مبانی حقوق تحصیلات خود را ادامه داده است. در ضمن از سال 1390 بعد از دوره کارشناسی وارد حرفه وکالت شده و پرونده های بسیاری را به سرانجام رسانده، به صورتی که روزانه 2 تا 3 جلسه رسیدگی پرونده داشته و پرونده های در حال جریان وکیل محبوبه حجتیان بیش از 300 پرونده در سال بوده است.

مدارک محبوبه حجتیان وکیل پایه یک دادگستری

گستردگی فعالیت وکیل محبوبه حجتیان

محبوبه حجتیان، وکالت پرونده های بسیاری را از همان ابتدای فعالیت خود با موضوعات مختلف اعم از اسناد تجاری، قولنامه و ملکی و پرونده های خانوادگی با مسائلی که مربوط به طلاق، تمکین و نفقه است، پذیرفته و در حال حاضر به صورت کاملا تخصصی در زمینه مسائل ملکی و قراردادها مشغول به فعالیت در حوزه وکالت است.

 وکیل محبوبه حجتیان تا کنون وکالت بیش از 2000 پرونده را برعهده گرفته و بیش از 10000 مشاوره حقوقی را ارائه داده است. البته می توان بیان کرد که ایشان از همان ابتدای شروع به کار مشاوره حقوقی بسیاری را انجام داده، به صورتی که در سال های اول به طور رایگان و فقط به علت احساس تعهد نسبت به افراد جامعه و زکات علم مشاوره حقوقی را انجام می دادند؛ ولی در حال حاضر به علت نداشتن زمان و مشغله بسیار، این فرصت برای ایشان فراهم نبوده که بخواهند این کار را انجام دهند.

محبوبه حجتیان، به عنوان وکیل برجسته و موفق در کشور با داشتن موفقیت در پرونده های مختلف و تجربه فراوان در حل مسائل حقوقی توانایی برعهده گرفتن پرونده های پیچیده و دارای مشکلات حقوقی بسیار را دارا است. ایشان با داشتن دانش کافی و تسلط بر قوانین حقوقی می تواند سخت ترین مسائل را با تنظیم لایحه یا شکواییه و یا دادخواست حرفه ای حل کند و با دفاع منصفانه در محکمه های قضایی موجب به اثبات رسیدن حقوق موکلان خود شود.

لازم به ذکر است که ایشان در برخی از پرونده های مربوط به امور قراردادها نه تنها در جایگاه وکیل تجاری بلکه به عنوان داور سعی کرده است که صلح و سازش برقرار شود و تا جایی که به نفع موکل بوده است، توانسته است که تنظیم قرارداد را به صورت حرفه ای انجام دهد تا حقوق هر دو طرف قرارداد در نظر گرفته شود.

در حال حاضر وکیل محبوبه حجتیان سعی در گستردگی فعالیت در عرصه های بین المللی داشته تا بتواند جنبه های مختلف وکالت را برعهده داشته باشد و اثری ماندگار در جامعه حقوقی کشور را به اجرا بگذارد. ایشان کارآموزان بسیاری را در سال های فعالیت خود تحت آموزش قرار داده و سعی کرده است که تمام تجربه و دانش حقوقی خود را در اختیار آنها قرار دهد. همچنین با برگزاری ورکشاپ های خصوصی و گروهی سعی در ارائه آموزش حقوقی به صورت حرفه ای و تخصصی به علاقه مند فعالیت در این حوزه داشته است.

مدارک و کتاب های وکیل محبوبه حجتیان

وکیل محبوبه حجتیان دارای مدارک حقوقی کشوری و بین المللی بسیاری است که از میان آنها می توان به مدرکMBA  و DBA  در حوزه حقوق اشاره کرد. همچنین دوره های مختلف حقوقی در ایران و خارج از کشور را شرکت کرده و مدارک مختلف علمی را در خصوص موارد حقوقی جزیی و خصوصی کسب کرده که بخشی از این مدارک در سایت محبوبه حجتیان قرار داده شده است.

محبوبه حجتیان در زمینه مسائل حقوقی سه کتاب به نام های «پرسش و پاسخ های کاربردی در حقوق خانواده»، «قانون کاهش مجازات حبس تعزیری» و «تبیین مفاهیم کاربردی و قانونی منطبق بر ملی شدن اراضی» منتشر کرده است، اما به علت پرونده های بسیار زمان کافی برای نگارش ندارند. ایشان کارشناس حقوقی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است و در برنامه های مختلف شرکت کرده و با رسانه های مختلف همکاری دارد و تا جایی که ممکن است اطلاعات حقوقی مفید را با موضوعات مختلف در اختیار افراد جامعه قرار داده است. محبوبه حجتیان، وکیل هنرمندان و افراد مشهور نیز است و می کوشد با نهایت رازداری به مسائل حقوقی آنها رسیدگی کند و پرونده هایشان را به نتیجه مطلوب برساند.   

وکیل محبوبه حجتیان جزو وکلای برتر کشور و تهران است. همچنین با توجه به شرکت در گروه ها و همایش های مختلف با موضوعات مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری انتخاب شده است. بنابراین اگر در جستجوی یک وکیل حرفه ای برای حل مسائل حقوقی خود در زمینه های مختلف حقوقی و تجاری هستید، پیشنهاد می شود که از وکالت محبوبه حجتیان استفاده کنید، با این کار می توانید از راهکارهای یک وکیل برجسته و موفق بهره مند شوید. 

کتاب های وکیل محبوبه حجتیان

وکیل محبوبه حجتیان، بیش از ده سال سابقه کاری در حوزه وکالت

محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری با داشتن تسلط کافی بر قوانین حقوقی و تجربه بسیار، می تواند وکالت پرونده های مختلفی را با مسائل گوناگون برعهده بگیرید. همچنین در دعاوی مختلف می توانید از مشاوره حقوقی محبوبه حجتیان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید.

ایشان با انجام وکالت تخصصی در پرونده هایی با موضوعات مختلف حقوقی، کیفری، مواد مخدر، امور ملکی و قرارداد شرکت ها، پرونده های تخصصی اداره ثبت اسناد و املاک، مهاجرت و اقامت وکالت تخصصی دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری، نقص رأی های سنگین و شکستن احکام قطعی به عنوان حرفه ای ترین وکیل حقوقی خانم در ایران شناخته می شود.

همکاری با بانک هایی مانند سپه و ملت، موسسات مالی قرض الحسنه کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، بنگاه های املاک، همکاری با شهرداری و انجام مشاوره حقوقی، کارشناس حقوقی صدا و سیما از دیگر خدمات محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری محسوب می شود.

محبوبه حجتیان با داشتن تجربه و دانش بسیار در زمینه حل مسائل حقوقی می تواند بهترین نوع وکالت را برای تمام افراد انجام دهد.  همچننین ایشان به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران آماده ارائه انواع خدمات حقوقی در زمینه های مختلف ملکی و تجاری است.

داشتن یک وکیل با تجربه و حرفه ای برای حل مسائل حقوقی جزو دغدغه های اصلی تمام افرادی است که دارای پرونده در مراجع قضایی هستند. برهمین اساس پیشنهاد می شود برای موفقیت در پرونده های خود از وکالت محبوبه حجتیان استفاده کنید.

منتشر شده در خبرگزاری ایرنا