وکیل رمز ارز و ارز دیجیتال, مقالات, وکیل تجاری

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال وکیل محبوبه حجتیان

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال

امروزه استقبال عموم از ارزهای دیجیتال بیش از پیش شده و افراد زیادی اقدام به فعالیت و سرمایه گذای در این حوزه نموده اند. ارزهای دیجیتال کارکردهای زیادی دارند که یکی از آنها حفظ ارزش سرمایه در برابر تورم سرسام آور کشور است. اما نوظهور بودن این پدیده در کنار عدم قانونگذاری خاص در مورد آنها موجب شده تا افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند با چالش های مختلفی روبرو باشند.

ما در این مقاله قصد داریم به موضوع دعاوی مربوط به ارز دیجیتال بپردازیم. چنانچه در حوزه ارزهای دیجیتال شکایتی دارید یا به وکیل ارز دیجیتال نیاز دارید می توانید با وکیل محبوبه حجتیان با شماره ۰۹۱۲۱۵۸۴۰۱۳ تماس حاصل فرمایید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال شکلی خاص از پول دیجیتال است که با دانش رمزنگاری طراحی شده است. اغلب رمز ارزها جهت بهره مندی از ویژگیهای اساسی نظیر غیرمتمرکز بودن ، شفافیت، تغییرناپذیر بودن از بلاک چین ها کمک میگیرند. ماهیت غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال بدین معناست که هیچ نهاد، سازمان و گروهی نمی توانند آن را کنترل کنند.

ارزهای دیجیتال شباهت بسیار زیادی به دلار و سایر پولها دارند. پروسه تولید بعضی از این ارزها مثل بیت کوین با ماینینگ انجام میشود. همه سکه ها از اول بصورت استخراج شده درون شبکه قرار می گیرند.

جهت تنظیم دادخواست، لایحه و شکوائیه بصورت حرفه ای میتوانید از خدمات وکالت محبوبه حجتیان استفاده کنید. از طریق شماره تلفن 09191490779 می توانید با ایشان تماس داشته باشید.

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال کلاهبرداری دیجیتالی

کلاهبرداری ارز دیجیتال چگونه صورت می گیرد؟

کلاهبرداران در حوزه ارزهای دیجیتالی راههای خلاقانه ای برای فریب افراد پیدا می کنند. آنها از روشهایی نظیر فیشینگ و یا ایمیل های اخاذی استفاده کرده و افراد را فریب می دهند تا اطلاعاتشان را در اختیار آن ها بگذارند. داده هایی که از افراد بدست می آید به کلاهبرداران این امکان را می دهد که به کیف پول دیجیتالی یا کدهای امنیتی آنها دست پیدا کنند.

همین طور کلاهبرداری میتواند به وسیله یک صرافی صورت گیرد به این صورت که شما بعد از پرداخت مبلغ، ارزی دریافت نکنید. کلاهبرداری های دیجیتالی روشهای بسیار متنوعی دارد که در صورت عدم آگاهی می توانید گرفتار یکی از این کلاهبرداران ارزهای دیجیتال شوید.

وکیل ارز دیجیتال کیست؟

وکیل ارز دیجیتال باید در وهله اول از دانش و تخصص لازم در زمینه ارزهای دیجیتال برخوردار باشد. وکلای حوزه ارز دیجیتال باید اطلاعات به روزی داشته باشند و از آخرین تغییرات باخبر باشند. وکیل دعاوی مربوط به ارز دیجیتال بصورت حرفه ای و تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند و در این زمینه دارای دانش کافیست.

نکته حائز اهمیت اینست که وکلایی که وارد حوزه ارزهای دیجیتال می شوند تنها براساس تجربه و تخصص خود این کار را می کنند و برای این موضوع نیز مانند دیگر حوزه های حقوقی در کشور، پروانه وکالت تخصصی به وکلا ارائه نمی شود.

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال وکیل ارز دیجیتال

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال کدامند؟

اکثر جرم ها و دعاوی که در حوزه رمز ارزها رخ می دهند بوسیله وکیل ارز دیجیتال قابل پیگیری هستند. وکلایی که در زمینه دعاوی مربوط به ارز دیجیتال فعالیت می کنند پرونده های مربوط به نقل و انتقال پول یا جابجایی ارز را دنبال می کنند. مثلا امکان دارد واریز یا برداشت از طریق موکل به صرافی ارز دیجیتال صورت گرفته باشد ولی در کیف پول یا پنل او ثبت نشده باشد. کاربران میتوانند از طریق وکیل ارز دیجیتال موضوع را پیگیری کرده و از صرافی مدنظر شکایت کنند.

اغلب کلاهبرداری هایی که در حوزه ارز دیجیتال انجام می شود تا حدود زیادی امکان پیگیری دارند ولی باید به این نکته توجه کنید که بدلیل غیرمتمرکز بودن بسیاری از ارزهای دیجیتال و عدم وجود قوانین شفاف در این زمینه در همه کشورها و عدم دانش کافی در این زمینه احتمال به نتیجه نرسیدن پرونده و از دست رفتن سرمایه همواره وجود دارد. مثلا اگر فردی در خارج کشور ساکن باشد و با ساخت توکن های تقلبی Dump و Pump ایجاد کند شما نمی توانید به راحتی او را به دام بیندازید.

اگر کلاهبرداری ارز دیجیتال در کشورهای دیگر غیر از ایران صورت گیرد وکیل ارز دیجیتال کار خاصی نمی تواند انجام دهد چرا که انتقال پول و جابجایی ارز قابل پیگیری نیست و پرونده به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

انواع کلاهبرداری ارز دیجیتال

با توجه به افزایش دعاوی مربوط به ارز دیجیتال در کشور و سوء استفاده های زیادی که در این حوزه مشاهده می کنیم می خواهیم به معرفی انواع کلاهبرداری ارز دیجیتال بپردازیم:

  • صرافی های تقلبی و کیف پول تقلبی
  • پروژه های شبکه ای ، هرمی و پانزی
  • ایجاد صفحات فیشینگ و ایمیل جعلی
  • پامپ و دامپ
  • فروش توکن های بی هدف، تقلبی و بی ارزش
  • ارائه پیشنهاداتی نظیر ارزهای دیجیتال رایگان یا جایزه
  • افزودن توکن های ناشناس در کیف پول کاربران
  • تشکیل تیم های پشتیبانی تقلبی با هدف کلاهبرداری ارز دیجیتال
دعاوی مربوط به ارز دیجیتال انواع کلاهبرداری دیجیتالی

کلام آخر

در این مقاله با موضوع دعاوی مربوط به ارز دیجیتال در خدمت شما عزیزان بودیم. امیدواریم توانسته باشیم در این حوزه اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کنیم. چنانچه به دلایل گوناگون اعم از هک شدن حساب ، کلاهبرداری ، سرقت ارزهای دیجیتالی و … سرمایه ارزی خود را از دست داده اید و یا هرگونه دعاوی مربوط به ارز دیجیتال دارید می توانید با وکیل پایه یک دادگستری محبوبه حجتیان تماس بگیرید. وکیل حجیتان با دانش و تجربه بالایی که دارند میتوانند شما را در احقاق حق خود یاری کنند.

پیروزی در دعاوی مربوط به ارز دیجیتال با محبوبه حجتیان

دعاوی مربوط به ارز دیجیتال پرونده های دشواری هستند که هر وکیلی از پس آنها برنمی آید. داشتن وکیل باتجربه، متخصص و آگاه در زمینه دعاوی مربوط به ارز دیجیتال می تواند شما را در پرونده های ارز دیجیتال خود پیروز کند. در صورت عدم دانش کافی در این زمینه امکان از بین رفتن کل سرمایه شما در عرصه ارزهای دیجیتال وجود دارد پس انتخاب وکیل مناسب در این زمینه از اولویت برخوردار است.

وکیل پایه یک دادگستری محبوبه حجتیان با سالها تجربه در زمینه انواع پرونده های حقوقی، قضایی، کیفری، خانواده، ملکی و … اکنون نیز آمادگی دارد تا شما را در دعاوی مربوط به ارز دیجیتال یاری نماید.