وکیل کیفری, عفو آزادی زندانی

آزادی زندانیان زن

آزادی زندانیان زن

آزادی زندانیان زن و حل مشکلات حقوقی آن‌ها

همیشه در تمامی جوامع زن‌ها و بانوان به عنوان قشر آسیب پذیر شناخته شده و باالاخص در جامعه ایرانی و شرع مقدس جایگاه بانوان جایگاه ویژه‌ای می‌باشد. همچنین قانون گذار و عواطف انسانی همیشه سعی در حمایت از بانوان داشته است. آزادی زندانیان زن باید یکی از اولویت‌های کارهای ما باشد.

امروزه به خاطر پیچیدگی‌های حقوقی، وضعیت نابسامان اقتصادی و بالارفتن تنش‌های اجتماعی باعث گردیده است. ما سعی در کمک به آزادی زندانیان زن در این جامعه اسلامی را داریم.

همین امر موجب شده است که بانوانی در این حوادث ناگوار دچار حبس و زندانی شوند. با توجه به نقش تعیین کننده و حیاتی بانوان در جامعه و خانواده و آسیبی که در فقدان مادر یا همسر در خانه ایجاد می‌گردد، ما را بر آن داشته تا در آزادی زندانیان زن و رفع مشکلات این زندانیان سهیم شویم.

چه آنکه در مواردی صرفا وجود بروکراسی اداری و گره‌های کور پرونده‌های زنان زندانی با راه حل‌های حقوقی قابل انجام است. چه آنکه حجم زیاد پرونده‌های قضایی منجر گردیده در مواردی حقوق قانونی متهم یا زندانی رعایت نگردیده است. یا به علت عدم اطلاع دقیق زندانیان بالاخص زنان از حقوق خود راه حل‌های موجود در هر پرونده بی نتیجه بماند.

اینجانب محبوبه حجتیان وکیل پایه دادگستری و موسس موسسه حقوقی حجتیان با توفیق شرافت و سوگندم در حرفه وکالت در اینجا خود را متعهد می‌نمایم که تمامی تلاشم را برای حل معضلات حقوقی زنان زندانی و کمک به کاستن مشکلات حقوقی آنها انجام دهم .

زنان زندانی

سخنان پایانی

در اینجا از تمامی وکلای عزیز و کارآموزان محترم درخواست داشته که در صورت تمایل به اینجانب مساعدت نموده تا باری را از دوش جامعه ایرانی و دستگاه قضایی برداشته تا مادری را به آغوش گرم فرزندانش باز گردانیم.

  • اولین اقدام و همکاری در معاونت حقوقی زنان زندانی مستقر در دادسرای ناحیه ۷ تهران آذرماه ۱۴۰۰.
  • دومین اقدام در دی ماه ۱۴۰۰ که نتیجه اقدامات و گزارش به حضور پر افتخارتان اعلام خواهد گردید.

برای خواندن سایر مقالات ما می‌توانید به صفحه اخبار حقوقی سایت مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام خانم محبوبه حجتیان رو دنبال کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *