وکیل حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

اغلب  افراد جامعه در هنگام مواجه به مشاوره حقوقی رایگان از خود می‌پرسند: «آیا یک مشاوره حقوقی رایگان، واقعاً رایگان است؟»

در این مقاله به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و آشنا به مسائل حقوقی ، می خواهیم بگوییم که یک مشاوره حقوقی رایگان دقیقاً شامل چه چیزی است و تفاوت آن با سایر موارد چیست؟

مشاوره حقوقی رایگان

درک این نکته مهم است که یک مشاوره رایگان و یک مشاوره حقوقی رایگان دو چیز کاملاً متفاوت هستند. موسسه های حقوقی که ادعا می‌کنند یک مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند، به طور بالقوه مشتریان را گمراه می‌کنند، زیرا در طول این مشاوره‌ها «مشاوره حقوقی واقعی» به ندرت ارائه می‌شود. با این حال، مشتریان اغلب به این باور می رسند که مشاوره حقوقی رایگان دریافت خواهند کرد.

تفاوت مشاوره رایگان با مشاوره حقوقی رایگان 

اکثر موسسه ها در تمام زمینه های حقوقی، تمایل به ارائه مشاوره رایگان دارند. با این حال، برخی آن را به عنوان یک «مشاوره حقوقی» توصیف می کنند که اینطور نیست. درواقع مشاوره رایگان اغلب شامل هیچ مشاوره حقوقی نمی شود.

دریافت مشاوره حقوقی رایگان، فرصتی است برای کسانی که به خدمات حقوقی نیاز دارند تا وضعیت خود را به اشتراک بگذارند و به آنها ثابت می شود که آیا یک وکیل حقوقی می تواند به آنها کمک کنند یا خیر. با این حال علیرغم نحوه توصیف آن، در حقیقت این نوع مشاوره رایگان است.

برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی از  وکیل پایه یک دادگستری با محبوبه حجتیان در تماس باشید.

مشاوره حقوقی

هدف مشاوره حقوقی رایگان 

نکته اصلی این است که شما می توانید از مشاوره رایگان برای توضیح شرایط خود استفاده کنید و بدون هیچ هزینه ای متوجه شوید که آیا موردی دارید یا خیر. همچنین فرصتی برای یافتن وکیل حقوقی مناسب برای شما است.

در یک مشاوره حقوقی رایگان متوجه خواهید شد که آنها چگونه به شرایط شما پاسخ می دهند؟ آیا آنها بلافاصله پرونده شما را رد یا قبول می کنند؟ اگر چنین است، احتمالاً آنها موسسه حقوقی یا وکیل حقوقی مناسب برای وکالت و دفاع از شما نخواهند بود.

اما اگر در طول یک مشاوره رایگان متوجه شوید که یک وکیل حقوقی در مورد وضعیت شما همدل است و شروع به ارائه پیشنهادات در مورد نحوه رسیدگی به پرونده شما می کند، این یک نکته مثبت است که آنها افراد مناسبی هستند که به شما مشاوره حقوقی ارائه می دهند و در صورت لزوم در دادگاه از شما دفاع مناسب خواهند داشت.

چگونه آمادگی برای مشاوره رایگان

مراقب موسسه های حقوقی باشید که مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند. باید از خود بپرسید آیا این روند به آن معناست که آنها واقعاً مشاوره حقوقی ارائه می‌کنند؟ شما باید قبل از رزرو یک مشاوره بررسی کنید و دقیقا بدانید که چه انتظاری دارید.

برای اینکه یک مشاوره رایگان سازنده باشد، بهتر است که آماده باشید. شاید اگر چند یادداشت کوتاه در مورد وضعیت خود بنویسید، بهتر بتوانید شرایط خود را به طور واضح و مختصر توضیح دهید. همچنین هر سوالی را که می خواهید بپرسید یادداشت کنید. در طول مشاوره مطمئن شوید که از آنچه گفته شده یادداشت برداشته و آنها را به خاطر بسپارید.

اکثر مشاوره های رایگان به صورت تلفنی انجام می شود. با این حال، اگر پس از مصاحبه تلفنی، یک وکیل حقوقی معتقد باشد که می تواند به شما کمک کند، احتمالاً برای یک جلسه حضوری به دفتر شرکت وکالت دعوت می شوید که ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. بنابراین در این باره باید همه موارد را مورد توجه قرار دهید.

وکیل

مشاوره حقوقی با محبوبه حجتیان

محبوبه حجتیان ، وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های مختلف ملکی، قرارداد، وکیل خانواده ، کیفری و امور مهاجرت مشاوره حقوقی ارائه می دهد تا شما بتوانید روند قضایی پرونده خود را بهتر سپری کنید و به نتیجه مطلوبی برسید.

ایشان تعداد قابل توجهی از پرونده های قضایی را وکالت کرده است و با به نتیجه رساندن پرونده های مختلف با کارکرد کاملا تخصصی، رویکردی متفاوتی را در این عرصه به وجود آورده است.
تالیف کتاب های مختلف، انجام دوره های آموزشی برای وکلا و کارآموزان و ایجاد بسترهای جدید کاری و خدمات حقوقی برخی از فعالیت های محبوبه حجتیان است. ایشان تمام این کارها را از صمیم قلب و فقط در آرزوی روزهایی سرشار از امید به آینده و گسترش عدالت واقعی و ترقی های بزرگ در عرصه حقوق انجام داده است.

در همین راستا شما می توانید با محبوبه حجتیان تماس گرفته و با راهنمایی ایشان برای امور حقوقی  تمام مسائل حقوقی خود را برطرف کنید.

مشاوره حقوقی حرفه ای از زبان وکیل پایه یک داگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *