وکیل تجاری, وکیل حقوقی, وکیل خانواده, وکیل کیفری, وکیل ملکی

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی تلفنی

پرسشی که همواره متقاضیان خدمات وکلای حقوقی برای حل مسائل حقوقی خود دارند، این است که آیا مشاوره حقوقی تلفنی به خوبی مشاوره حضوری است و آیا برای افراد همان کارایی را دارد؟

وقتی افراد به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری فکر می کنند، می پندارند که برای دیدن یک وکیل باید به دفتر آن مراجعه کنند؛ اما می توان بیان کرد که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی از مشاوره حقوقی از طریق تلفن یا از طریق ویدئو کنفرانس استفاده کرد.

مشاوره حقوقی تلفنی چست؟

زمانی که افراد برای بهره مندی از خدمات حقوقی، نیاز به مشاوره دارند، در مرحله اولیه می توانند از مشاوره حقوقی به صورت تلفنی استفاده کنند. این کار موجب می شود اطلاعات لازم را درباره مسائل حقوقی به دست آورند؛ زیرا مشاوره حقوقی حرفه ای به راحتی می تواند در این زمینه به آنها موارد حقوقی و کاربردی را ارائه دهد.

برای استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی محبوبه حجتیان می توانید با شماره تلفن 09121584013 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی فوری

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

از آنجایی که مشاوره حقوقی تلفنی دارای مزایای بسیاری است، در ادامه برخی از آنها مورد بررسی قرار گرفته است. 

مقرون به صرفه و ارزان: لازم نیست برای استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی هزینه خاصی و حتی هزینه رفت و آمد پرداخت کنید، تنها هزینه مشاوره حقوقی به وکیل پرداخت می شود.

بدون محدودیت و قابل دسترس: افرادی که در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که وکیل حقوقی وجود ندارد، می‌توانند از طریق تلفن به راحتی مشاوره حرفه‌ای دریافت کنند. همچنین برای افرادی که از لحاظ زمان، دچار مشکلات هستند و در اغلب موارد مشغله کاری دارند، می توانند از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی، کارآمد است و به افراد این را امکان می دهد که هزینه های خود را کاهش دهند. همچنین با استفاده از فرم‌های تماس، اثربخشی مشاوره تلفنی به حداکثر می‌رسد و در زمانی که برای افراد ایده آل است، از طریق وکیل با آنها تماس گرفته می شود.

تحقیقات نشان می دهد که اگر خدمات تلفنی به صورت مکتوب پیگیری شود، مؤثرتر است. بنابراین، برای تمام خدمات تلفنی، یادداشت‌های وکیل از دستورالعمل‌های شما، توصیه‌های او به شما و اقداماتی که باید در آینده انجام دهید، برای شما ایمیل خواهد شد.

البته ارتباط تلفنی با حضوری متفاوت است، اما تجربه چندین ساله در ارائه خدمات تلفنی از سوی وکیل حرفه ای می تواند مشاوره حقوقی تلفنی را تا حد امکان موثر کند.

در چه مواردی مشاوره حقوقی تلفنی توصیه نمی شود؟

با توجه به تمام مزایایی که مشاوره حقوقی به صورت تلفنی دارد؛ اما برخی شرایطی وجود دارد که در آن مشاوره حقوقی تلفنی پیشنهاد نمی شود. به این صورت که بعضی از مسائل حقوقی برای رسیدگی تلفنی بسیار پیچیده هستند و برخی از افراد نیازهای ارتباطی خاصی دارند که نمی‌توان آنها را از طریق تلفن برآورده کرد.

اگر مشاوره حقوقی تلفنی از سوی وکیل پیشنهاد نشود، به مشتریان مشاوره تلفنی ارائه نمی شود. به جای آن توصیه می شود از خدمات حقوقی حضوری استفاده شود.

مشاوره حقوقی چیست؟

مشاوره حقوقی طیف وسیعی از خدمات حقوقی، از ارائه اطلاعات و مشاوره حقوقی عمومی تا وکالت توسط یک متخصص حقوقی در دادگاه را توصیف می کند. مشاوره حقوقی شامل به کارگیری اطلاعات حقوقی در شرایط فردی است که شخص با آن مواجه است. مشاوره حقوقی ممکن است حضوری، از طریق تلفن یا در برخی موارد از طریق ایمیل ارائه شود. نمونه ای از مشاوره حقوقی زمانی است که یک وکیل به مشتری، در مورد یک اقدام خاص مشاوره می دهد.

اطلاعات حقوقی چیست؟

اطلاعات حقوقی به زبان ساده، مطالب عمومی حقوقی است که به زبانی غیرقانونی در مورد مسائل حقوقی که ممکن است افراد با آن مواجه شوند، ارائه می وشد. این مورد اطلاعاتی در مورد قوانین خاص، مشکلات قانونی یا فرایندهای قانونی یا در مورد محل دریافت مشاوره حقوقی یا وکالت است

ممکن است اطلاعات حقوقی به صورت مکتوب مستقیماً بین افراد منتشر یا به صورت شفاهی منتقل شود. درواقع می توان بیان کرد که موارد حقوقی فقط به اطلاعات حقوقی به زبان ساده اشاره دارد، نه آن موردی که در کتاب‌های درسی، رویه قضایی و قوانین یافت می‌شود.

مشاوره حقوقی اولیه

مشاوره حقوقی اولیه زمانی است که یک وکیل از موضوعی برای موکل دفاع یا مذاکره می کند، بدون اینکه نیازی به طرح دادرسی رسمی در دادگاه یا شروع دعوی باشد. اکثریت قریب به اتفاق مشکلات حقوقی از طریق راه های مشاوره حقوقی اولیه، با مذاکره مستقیم یا مکاتبه از یک متخصص حقوقی به طرف مقابل یا نماینده آنها حل می شود.

نمایندگی قانونی یا وکالت حقوقی

وکالت حقوقی خدمات ارائه شده توسط متخصصان حقوقی را پوشش می دهد که فراتر از مشاوره حقوقی اولیه است. این خدمات شامل تهیه پیش نویس اسناد (به عنوان مثال وصیت نامه، قراردادها) و نمایندگی یک شخص در یک موضوع حقوقی (مانند مذاکره در مورد مسائل حقوقی خانواده) باشد.

همچنین وکالت حقوقی شامل تهیه اسناد برای حضور در دادگاه (مانند اظهارات ادعایی، استشهادنامه) و وکالت از افراد در فرایندهای دادگاه است.

مشاوره حقوقی فوری

در برخی از مواقع پیش می آید که افراد تمایل دارند به صورت فوری از مشاوره حقوقی برخوردار شوند؛ زیرا مسئله حقوقی آنها آنقدر اهمیت دارد که نیاز به مشاوره حقوقی فوری دارند، برخی از وکلای حقوقی نیز از طریق تلفن یا به صورت آنلاین از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی به متقاضیان این نوع مشاوره حقوقی خدمات فوری ارائه می دهند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل حرفه ای پیشنهاد می شود.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

ضرورت استفاده از مشاوره حقوقی

درواقع می توان بیان کرد که مشاوره حقوقی در شرایط مختلف می توانند مفید باشند، به این صورت که در شرایطی مانند طرح دعوی یا دفاع در دادگاه های مختلف که نیاز به مشاوره از سوی وکیل حقوقی وجود دارد، باید از مشاوره حقوقی استفاده کرد و کمک گرفتن از او برای دریافت راهنمایی و ارائه راهکارهای ضروری است.

محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری تمام ویژگی لازم برای انجام مشاوره حقوقی را دارا است، بنابراین می توانید برای دریافت راهکارهای حقوقی با خیال راحت این کار را به وی بسپارید و مطمئن باشید که مسائل حقوقی شما به بهترین نحوه مراحل قانونی خود را خواهد گذارند.

محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های مختلف ملکی، قرارداد، خانواده، کیفری و امور مهاجرت مشاوره حقوقی ارائه می دهد تا شما بتوانید روند قضایی پرونده خود را بهتر سپری کنید و به نتیجه مطلوبی برسید.

ایشان تعداد قابل توجهی از پرونده های قضایی را وکالت کرده است و با به نتیجه رساندن پرونده های مختلف با کارکرد کاملا تخصصی، رویکردی متفاوتی را در این عرصه به وجود آورده است.
تالیف کتاب های مختلف، انجام دوره های آموزشی برای وکلا و کارآموزان و ایجاد بسترهای جدید کاری و خدمات حقوقی برخی از فعالیت های محبوبه حجتیان است. ایشان تمام این کارها را از صمیم قلب و فقط در آرزوی روزهایی سرشار از امید به آینده و گسترش عدالت واقعی و ترقی های بزرگ در عرصه حقوق انجام داده است.

در همین راستا شما می توانید با محبوبه حجتیان تماس گرفته و با راهنمایی ایشان تمام مسائل حقوقی خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *