طلاق, وکیل خانواده

وکیل خانم برای طلاق

وکیل خانم برای طلاق - وکیل محبوبه حجتیان

چرا وکیل خانم برای طلاق داشته باشیم؟

امروزه با بالا رفتن آمار طلاق در جامعه مواجه هستیم که این افزایش ، دلایل اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و روانی خاص خودش را دارد . در گذشته اغلب خانم ها به دلیل نداشتن استقلال مالی معمولا با اعتیاد ، بیکاری ، خشونت ، بداخلاقی و خیانت های همسر خود کنار می آمدند و به گونه ای می سوختند و می ساختند و طلاق برای آنها به نوعی قبح داشت .

ولی خانم های امروز با این موضوعات به راحتی کنار نیامده و در صورت بروز مشکلات لاینحل در رابطه ، درصدد طلاق بر می آیند . بسیاری از خانم ها که تقاضای طلاق دارند ترجیح می دهند که یک وکیل خانم برای طلاق استخدام کنند چرا که احساس می کنند یک وکیل خانم بهتر می تواند اوضاع آنها را درک کرده و یاریگر آنها باشد .

گرچه داشتن مهارت و تجربه وکیل بر خانم یا آقا بودن او ارجحیت دارد ولی بسیارند وکیل خانم که از تجربه و تخصص بالایی در کار خود برخوردار بوده و صدها پرونده موفق در رزومه کاریشان دارند .

اگر خانمی هستید که در مراحل اولیه طلاق به سر می برید و به یک وکیل زبده و کاربلد خانم برای پرونده طلاق خود نیاز دارید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنیم .

مزایای انتخاب وکیل خانم برای طلاق

یکی از مزایای انتخاب وکیل خانم برای طلاق این است که خانمی که قصد طلاق دارد می تواند احساس راحتی بیشتری با وکیلش داشته باشد و مسائل را به راحتی با او در میان بگذارد . همچنین به دلیل هم جنس بودن احساسات هم را بهتر درک می کنند .

از دیگر مزایای وکلای خانم این است که آنها به دلیل جنسیت و غریزه ذاتی بسیار نکته سنج و ریزبین هستند و می توانند جزئیات و مدارکی از قانون را بیابند که بتواند موجب احقاق حق موکلشان شود .

برخی خانم ها به دلیل مشکلات عدیده ای که با همسر خود داشته اند به نوعی از جنس مرد متنفر هستند و همه مردان را به یک چشم می بینند . برای این خانم ها بهتر است تا با یک وکیل خانم برای طلاق مشاوره حقوقی بگیرند تا بتوانند در محیطی امن و زنانه به بحث و موشکافی مشکل بپردازند .

معمولا وکلای خانم صبر و حوصله بیشتری در کار از خود نشان می دهند و خصوصا در پرونده های طلاق ، حضانت فرزند ، مهریه و … می توانند بسیار کارآمد باشند .

وکیل خانم برای طلاق - مزایای انتخاب وکیل خانم

چه کسانی میتوانند به وکیل خانم برای طلاق رجوع کنند ؟

اغلب مردم فکر می کنند که فقط بانوان می توانند به وکیل خانم برای طلاق رجوع کنند در حالی که عموم مردم با هر سن و سال و جنسیتی می توانند از خدمات وکالت یک وکیل خانواده خانم بهره مند شوند و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد .

وکیل خانم برای طلاق وظایف متعددی در پرونده های حقوقی دارد و بهتر از هرکسی میتواند همه جوانب قانونی پرونده را مورد بررسی و موشکافی قرار دهد و بهترین راه حل قانونی ممکن را برای احقاق حق موکل خود به دست آورد .

پس فرقی ندارد که شما بعنوان یک موکل مرد باشید یا زن ، شما می توانید وکالت پرونده خود را به یک وکیل خانم باتجربه بسپارید و از مزایای آن بهره مند گردید .

چه وقت باید به سراغ وکیل خانم برای طلاق رفت ؟

در همان ابتدای پرونده بهترین زمان است که به یک وکیل خانم باتجربه در زمینه طلاق رجوع کنید . فرق ندارد که شما خواهان پرونده باشید یا خوانده ، در هر صورت می توانید قبل از اینکه هر اقدامی در جریان پرونده طلاق خود انجام دهید با وکیل طلاق مشاوره حقوقی داشته باشید .

حال اگر مدتی از پروسه طلاق شما گذشته است و هنوز وکیلی انتخاب نکرده اید نگران نباشید . شما می توانید برای ادامه کار دادرسی پرونده خود از یک وکیل باتجربه کمک بگیرید .

خدمات حقوقی یک وکیل خانم برای طلاق میتواند از خسارات مادی و معنوی که در آینده برای شما پیش خواهد آمد جلوگیری کند و احتمال پیروزی شما را در پرونده بیشتر کند .

وکیل خانم برای طلاق - وکیل حضانت فرزند

وکیل خانم برای طلاق و نگهداری و حضانت فرزندان و نفقه

در پرونده های طلاق خواه ناخواه پای حضانت فرزند ، نفقه ، مهریه ، اجرت المثل و … باز می شود و باید به آنها نیز در جریان پرونده رسیدگی شود . شما با استخدام یک وکیل خانم برای طلاق خود می توانید کلیه موضوعات از قبیل حضانت اطفال ، نفقه و … را نیز پیگیری نمایید .

هزینه وکیل خانم برای طلاق

خیلی از کسانی که از مراجعه به وکیل خانم برای طلاق خودداری می کنند ، از هزینه و دستمزد وکلای حرفه ای خانم ترس و واهمه دارند . آنها نگران می شوند که هزینه وکیل طلاق توافقی خیلی زیاد است و امکان دارد که توان پرداخت این هزینه را نداشته باشند .

واقعیت این است که مراجعه به یک وکیل خانم برای پرونده طلاق بسیار هم به صرفه و اقتصادی است . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا هزینه وکالت یک وکیل خانم باید اقتصادی باشد ؟

در پاسخ باید گفت که جریان دادرسی پرونده های طلاق معمولا بسیار طولانی مدت است و گاها تا یک تا چند سال طول می کشد و این بسیار خسته کننده است .

صدور حکم طلاق کاری زمان بر است و این مدت طولانی موجب ایجاد تنش در بین زوجین در آستانه طلاق می شود . همچنین برای هر مرحله ای از دادرسی باید هزینه های نسبتا زیادی پرداخت شود و روی هم رفته مبلغ زیادی می شود .

در حالی که یک وکیل خانم باتجربه در زمینه طلاق می تواند جریان دادرسی را سرعت بخشیده و کاری کند که پرونده در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد .

پس اگر در پروسه طلاق خود قصد دارید به سرعت به نتیجه برسید و در جلسات دادرسی متعدد وقت و هزینه خود را به هدر ندهید پس سریعا با یک وکیل خانم طلاق با تجربه تماس بگیرید و وکالت پرونده طلاق خود را به او بسپارید .

وکیل طلاق محبوبه حجتیان

محبوبه حجتیان ، وکیل خانواده کلیه موارد مربوط به مسائل طلاق نظیر نفقه ، مهریه ، حضانت ، اجرت المثل ، ملاقات با فرزند ، تمکین ، ترک انفاق و … را انجام می دهد .

همچنین در زمینه های گوناگون نظیر موارد کیفری ، ملکی ، خانواده ، قرارداد و امور مهاجرت نیز فعالیت داشته و پرونده های زیادی را در امور ذکر شده با موفقیت وکالت نموده و به سرانجام رسانده اند .

چنانچه در زمینه طلاق و یا موارد دیگر نیاز به وکیل دارید می توانید با محبوبه حجتیان تماس گرفته و امور حقوقی خود را به ایشان بسپارید .

برای اطلاعات از مسائل حقوقی در آپارات همراه ما باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *