وکیل تجاری, وکیل شرکت ها

دلایل انتخاب وکیل برای ثبت شرکت

دلایل انتخاب وکیل برای ثبت شرکت

در هنگام راه اندازی یک شرکت و برای توسعه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی و بازرگانی، نیاز به ثبت شرکت و ثبت برند برای انجام یک فعالیت قانونی ضروری است، اما احتمال دارد شما درباره قوانین مربوط به آن اطلاعات لازم را نداشته باشید، بر همین اساس می توان بیان کرد که برای انجام ثبت شرکت، ثبت برند، تغییر اساسنامه، تغییر ماهیت شرکت و سایر موارد مربوط به تاسیس شرکت، انتخاب وکیل برای ثبت شرکت بهترین راهکار برای مراحل حقوقی در هنگام تاسیس کسب و کار است. 

به عبارتی بهتر نخستین قدم برای توسعه و پیشرفت یک شرکت، ثبت قانونی آن است؛ زیرا در صورت ثبت شرکت است که انواع کسب و کار می توانند خدمات و محصولات خود را به صورت قانونی و موفق ارائه دهند. همچنین ثبت شرکت موجب افزایش اعتماد مشتریان و اعتبار کسب و کار می شود.

بنابراین برای تمام کسانی که قصد ایجاد شرکت را دارند، پیشنهاد می شود قبل از هر کاری درباره موارد قانونی آن از یک وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی دریافت کنند تا به موفقیت بیشتر برسند و مانع از این مورد می شود که در ادامه مسیر به علت عدم آگاهی درباره مسائل حقوقی، با مشکلات اساسی مواجه نشوند.

چگونگی انتخاب وکیل برای ثبت شرکت

زمانی که یک شرکت شروع به کار می کند، بعد از اینکه به یک موفقیت نسبی رسید، برای ادامه رشد و پیشرفت خود، باید آن را به صورت قانونی به ثبت برساند و برای داشتن برند انحصاری نیز باید آن را به صورت جداگانه ثبت کند.

از آنجایی که ثبت شرکت در ایران با مراحل پیچیده ای همراه است و نیاز به صرف وقت و هزینه بالایی دارد، استفاده از وکیل برای ثبت شرکت می تواند کمک بزرگی به صاحبان کسب و کار باشد و موجب رشد و پیشرفت آنها شود، بر همین اساس می توان بیان کرد که به کارگیری وکیل برای ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وکیل ثبت شرکت، با تمام موارد ثبتی و اصطلاحات حقوقی مربوط به آن، آگاهی دارد. استفاده از وکیل حقوقی باتجربه در زمینه ثبت شرکت، موجب تسریع روند ثبت شرکت می شود و موفقیت در سایر موارد قانونی آن خواهد شد.  

برای ارتباط با محبوبه حجتیان، وکیل ثبت شرکت می توانید با شماره تلفن 09121584013 تماس بگیرید.

وکیل برای ثبت شرکت

مزایای استفاده از وکیل برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت، صاحبان کسب و کار باید بدانند که شرکت از لحاظ حقوقی به چه معنا است و این اصطلاح چه زمانی استفاده می شود. همچنین باید نسبت به موارد حقوقی و انواع شرکت ها آگاهی لازم را کسب کنند. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات حقوقی برای ثبت شرکت و موارد قانونی آن، می توان از یک وکیل حقوقی برای مشاوره استفاده کنید. این کار موجب افزایش آگاهی شما برای ثبت شرکت و بهره مندی از مزایای بسیار می شود. در ادامه برخی از مزایای ثبت شرکت بیان شده است. 

1- شرکت ثبت شده دارای وجه قانونی خواهد بود

با ثبت شرکت، کسب و کار شما، دارای وجه قانونی می شود و یک شخصیت حقوقی به وجود می آید که می تواند فعالیت خود را به صورت رسمی ادامه دهد، اما شخصیت حقیقی برای ادامه فعالیت تجاری خود نمی تواند از این مزایای بهره مند شود.

با ثبت شرکت دیگر منع قانونی برای انجام فعالیت تجاری نخواهد بود. لازم به ذکر است که با سپری کردن مراحل ثبتی و با داشتن وجه قانونی به راحتی می توان فعالیت بازرگانی و اقتصادی خود را انجام داد، این کار موجب رشد و پیشرفت شرکت می شود.

 2- اعتبار و اعتماد مشتریان با ثبت شرکت افزایش می یابد

زمانی که شرکت به ثبت می رسد، از دیگر مزایای آن می توان به افزایش اعتبار آن اشاره کرد. در نهایت با اعتبار بیشتر، صاحبان شرکت های مختلف با افزایش اعتماد مشتریان روبه رو خواهند بود.

3- شرکت های ثبت شده، از سوی دولت پشتیبانی می شوند

زمانی که ثبت شرکت انجام می شود، دولت از شخصیت های حقوقی حمایت قانونی و مالی می کند. به این صورت که به آنها تسهیلات و خدمات ویژه ارائه می دهد، البته این موارد برخی از حمایت های دولت برای صاحبان شرکت خواهد بود.

4- ثبت شرکت گستردگی و توسعه کسب و کار را به همراه دارد

تاسیس شرکت، با توجه به نوع آن توسط دو تا چند نفر تشکیل می شود، این کار تقسیم وظایف در بین سهامداران را به همراه خواهد داشت. همچنین به علت وجود ایده های مختلف برای اداره شرکت و ارتباط گسترده آنها برای توسعه فعالیت اقتصادی، در نهایت به موفقیت خواهد رسید.

5- ثبت شرکت ضرر مالی را کاهش و سود مالی را افزایش می دهد

با ثبت شرکت، به علت همکاری دو یا چند نفر از افراد با یکدیگر، در صورت وجود ضرر مالی، برای جبران در بین آنها تقسیم می شود، بنابراین از پرداخت آن توسط یک نفر جلوگیری می کند. همچنین با ثبت شرکت می تواند در مناقصه، مزاید و قراردادهای دولتی شرکت کرد، بنابراین درآمد شرکت افزایش خواهد یافت.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان بیان کرد که با ثبت شرکت مسئولیت صاحبان کسب و کار افزایش پیدا می کند و ملزم به پرداخت مالیات و انجام تعهدات می شوند، اما مزایای آن در مقایسه با این موارد بسیار اندک است.

برای آگاهی بیشتر می توانید مقاله مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل دادگستری پیشنهاد شود.

وکیل ثبت شرکت

ضرورت استفاده از وکیل برای ثبت شرکت

بسیاری از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که انجام موارد ثبتی راحت است و خود توانایی انجام این کار را دارند؛ در صورتی که به علت مراحل پیچیده قانونی ممکن است در آینده دچار مشکل شوند. بنابراین استفاده از وکیل حقوقی حرفه ای برای ثبت شرکت می تواند بهترین راهکار برای انجام این کار باشد. این نوع وکلای تجربه لازم در زمینه موارد ثبتی را دارند و با آگاهی کامل آن را انجام می دهند.

محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری تمام ویژگی لازم برای انجام وکالت شرکت شما را دارا است، بنابراین می توانید برای سپردن موارد حقوقی تجارت خود و پرونده های حقوقی مربوط به شرکت با خیال راحت این کار را به وی بسپارید و مطمئن باشید که مسائل شرکت شما به بهترین نحوه مراحل قانونی خود را خواهد گذارند.

محبوبه حجتیان، وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های مختلف شرکتی، ملکی، قرارداد، خانواده، کیفری و امور مهاجرت مشاوره حقوقی ارائه می دهد تا شما بتوانید روند قضایی پرونده خود را بهتر سپری کنید.

ایشان تعداد قابل توجهی از پرونده های قضایی را وکالت کرده است و با به نتیجه رساندن پرونده های مختلف با کارکرد کاملا تخصصی، رویکردی متفاوتی را در این عرصه به وجود آورده است.
تالیف کتاب های مختلف، انجام دوره های آموزشی برای وکلا و کارآموزان و ایجاد بسترهای جدید کاری و خدمات حقوقی برخی از فعالیت های محبوبه حجتیان است. ایشان تمام این کارها را از صمیم قلب و فقط با آرزوی روزهایی سرشار از امید به آینده و گسترش عدالت واقعی و رشد بیشتر در عرصه حقوق انجام داده است.

در همین راستا شما می توانید با محبوبه حجتیان تماس گرفته و با راهنمایی ایشان برای امور حقوقی شرکت خود تمام مسائل حقوقی کسب و کارتان را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *