وکیل ملکی, اثبات بیع, الزام و تنظیم سند رسمی, خلع ید

سلاطین مسکن

سلاطین مسکن

حاشیه‌ های بازار سلاطین مسکن

شاید تعجب کنید اگر بگوییم جایی که همیشه از بازار و نوسانات اقتصادی تاثیر می‌ پذیرد دادگا‎‌ه‌ ها و مراجع قضایی است. با کوچک ترین شروع نوسان در بازار  بورس، طلا، بیت‌ کوین و… جرم‌ هایی با این موضوعات محقق می‌ شود. با افزایش انگیزه مردم برای سرمایه گذاری فرصت طلبان در این بازارها جولان می‌دهند. روزی پرونده‌ ای با چند هزار شاکی در حوزه طلا، روزی سبد گردان های بورسی، زمانی بازار رمز ارز و در سال اخیر نیز بازار پر تلاطم سلاطین مسکن.

اما گویا مسکن حسابش کاملا جدا است. بنگاه‌ های املاک که واسطه معاملات در کشور هستند. هدف از اعطای مجوز به آنها تسهیل معاملات بوده در این بازار پر تلاطم داستان دیگری دارند.

اگر شما قربانی معاملات ملکی امور اراضی، اثبات بیع، الزام و تنظیم سند رسمی ملکی، خلع ید هستید، می توانید برای حل مسائل خود از بهترین وکیل ملکی محبوبه حجتیان استفاده کنید.

جستاری در باب سلاطین مسکن

پرونده‌ سلاطین مسکن با بهترین وکیل ملکی

در پرونده‌ ای که اخیرا وکالت آن را وکیل محبوبه حجتیان بر عهده گرفته‌، فردی با سابقه درخشان اقدام به پیش فروش املاک و انعقاد قرارداد مشارکت با مالکان کرده است. متاسفانه هر واحد را به افراد مختلف فروخته یا اصلا واحدی که وجود خارجی نداشته را با دیگران معامله کرده است.

این در حالی است که معرف این فروشنده کسی غیر از بنگاه‌ های املاک نبوده متصدی دفتر املاک موظف به بررسی مدارک مالکیت یا قرارداد مشارکت بوده و دانسته یا ندانسته در هر دو صورت متهم است. بنگاه‌ هایی که در بهترین و معتبرترین محله‌ های پایتخت با سابقه طولانی اقدام به وساطت در معامله‌ ای می‌ کنند که مستندات واقعی ندارد.

جالب‌ تر آنکه طبق تعرفه، یک درصد حق کمیسیون اخذ می‌ کند؛ یعنی اگر میانگین قیمت ملک در تهران را سه میلیارد در نظر بگیریم بنگاه صرفا با انعقاد قرارداد سیصد میلیون تومان دریافت می‌ کند و این مبلغ هنگفت وقتی ناعادلانه محسوب می‌شود که این شغل نه مانند یک سرمایه‌گذار سرمایه اولیه می‌ خواهد و نه مانند پزشک و وکیل  تحصیلات آکادمیک و نه تجربه و سابقه کاری مرتبط می‌خواهد.

سعی کنید یه هیچ وجه مسائل مربوط به ملک را شوخی نگیرید و برای انجام معاملات ملکی، از یک وکیل ملکی حرفه ای مانند محبوبه حجتیان حتما مشاوره بگیرید. بهترین وکیل ملکی حرفه ای فردی است که تجربه، دانش و مهارت لازم برای رسیدگی به پرونده های ملکی را داشته باشد. وکیل محبوبه حجتیان، می تواند به خوبی قوانین و مقررات مربوط به املاک را درک کند و آنها را در جهت منافع موکل خود به کار گیرد.

همچنین این توانایی را دارد که با مهارت و قاطعیت در دادگاه و سایر مراحل دادرسی از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین پیشنهاد می شود برای حل مسائل حقوقی مربوط به املاک خود از بهترین وکیل ملکی محبوبه حجتیان استفاده کنید، با این کار دیگر دغدغه ای درباره رویه پرونده خود نخواهید داشت.

 

وکیل پایه یک دادگستری

حل مسائل حقوقی با وکیل حرفه ای

متاسفانه تحریر قولنامه‌ ها با اشتباهات رایج حقوقی باعث سخت شدن کار دستگاه قضایی شده‌ اند. استنباط اراده و توافق اصلی طرفین را دچار ابهام می‌ کند و چه بسا گاها بین آنچه توافق شده و آنکه امضا شده فرسنگ ها فاصله است. گره کوری که در این رابطه حقوقی زده شده صرفا بایستی با چنگ و دندان شاکی و متهم و دستگاه قضایی باز شود. همچنین بار تحمل هزینه و وقت بر دوش افراد جامعه و دستگاه قضایی سنگینی کند.

مطمئنا نظارت بیش از پیش به وضعیت بنگاه‌ های املاک، آموزش و توضیح و تفسیر قرارداد به صورت مستمر و متعادل نمودن نرخ کمیسیون با افزایش قیمت مسکن و قرار دادن شرایط ویژه برای اخذ مجوز از راهکارهای پیشگیری در اختلافات قضایی محسوب می‌ شود. درواقع می توان بیان کرد که با این کار اهداف پیشگیرانه قوه قضاییه و رعایت حقوق شهروندی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

برای حل مسائل ملکی و امور اراضی خود پیشنهاد می شود که از وکالت محبوبه حجتیان وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنید، با این کار می توانید رویه قضایی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید؛ زیرا ایشان تسلط کافی بر قوانین حقوقی دارد و با تجربه فراوان در حل مسائل مختلف ملکی و امور اراضی به راحتی می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

ارتباط با وکیل محبوبه حجتیان از طریق تماس با شماره تلفن 09191490779  امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *