مراجع قضایی

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

موقعیت های زیادی وجود دارد که می تواند فرد را وادار کند تا به دنبال وکیل حقوقی باشد. خواه این یک اختلاف جدی باشد یا یک دعوای ساده که باید حل شود، در این صورت به کسی نیاز است که قانون را درک کند و نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشد و راهنمایی لازم را انجام دهد. این موارد دلیلی است که باعث می شود افراد از خدمات موسسه حقوقی استفاده کنند.

خدمات موسسه حقوقی چیست؟

وکلای حقوقی خدمات مختلفی در زمینه مشاوره حقوقی و طرح دعوی و تنظیم دادخواست و شکواییه در زمینه مسائل ملکی، تجاری، اراضی، قانون کار، کیفری و خانواده به موکلان خود ارائه می دهند. در ادامه به بررسی خدمات موسسه حقوقی در موارد مختلف خواهیم پرداخت.

1- خرید و فروش املاک تجاری یا مسکونی

در هنگام خرید یا فروش ملک مسکونی تجاری، مبالغ هنگفتی تبادل می شود. بنابراین در این موارد الزامات قانونی مختلفی وجود دارد که باید رعایت شود. یک وکیل ملکی به عنوان یک مشاور حقوقی برای هر یک از طرفین عمل می کند و موظف است که اطمینان حاصل کند که آنها هیچ قانونی را در طول فرایند نقض نمی کنند. برای مثال باید بررسی کنند که تمام مالیات های مربوط به معامله پرداخت شده است.

همچنین آنها باید مطمئن شوند که مالکیت به درستی منتقل می شود و هر طرف معامله عادلانه ای به دست می آورد، نتیجه این است که پس از نهایی شدن معامله، هیچ اختلافی وجود نخواهد داشت.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله وظایف وکیل اراضی چیست؟ پیشنهاد می شود.

وکیل

2- دعاوی و حل اختلاف

هنگامی که دو طرف درگیر اختلاف خانوادگی یا کاری می شوند، مداخله وکلایی مانند وکلای موسسه حقوقی حجتیان برای حل مسائل لازم است. اختلافات می تواند بر سر مالکیت اموال، ارث، معاملات یا هر چیز دیگری باشد. برای مثال اگر یک مورد آسیب وجود داشته باشد، وکلا هنگام مذاکره در مورد غرامت به عنوان میانجی عمل می کنند. هنگامی که آنها به توافق رسیدند، همه طرف های درگیر آن را امضا می کنند و همه چیز به پایان می رسد. تصور اینکه در چنین شرایطی در غیاب وکیل چه اتفاقی می‌افتد، غیرممکن است، به‌خصوص زمانی که به نظر می‌رسد طرفین منازعه قصد سازش ندارند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله حقوق خانواده چیست؟ پیشنهاد می شود.

3- مسائل خانوادگی و طلاق

قطعا طلاق یکی از سخت ترین مراحل زندگی برای افرادی است که آن را پشت سر می گذارند، بنابراین زمانی است که هر دو طرف باید بهترین تصمیم ممکن را در مورد همه چیزهایی که با هم به دست آورده، بگیرند. گاهی اوقات همه چیز به آرامی پیش می رود؛ ولی اکثر اوقات این طور نیست، بنابراین حضور وکیل برای طلاق امری اجتناب ناپذیر است.

وظیفه وکیل خانواده ، حل و فصل روابط زناشویی مختل شده بدون درگیری است، هر دو نفر و وکلای آنها به عنوان نمایندگانشان باید به حل مسائل آنها بپردازد. در صورتی که زوجین در مورد حقوق والدین و پرداخت مهریه و نفقه به توافق برسند، وکیل خانواده به نتیجه دلخواه خواهد رسید.

بنابراین می توان بیان کرد که با توجه به اینکه قانون خانواده، جزو مواردی است که ساده به نظر می رسد؛ اما یکی از پیچیده ترین آنها است. هنگامی که اعضای خانواده با یکدیگر به اختلافات غیرقابل حل می رسند یا برای زن و شوهری که می خواهند طلاق بگیرند، قبل از اینکه به آنها اجازه داده شود راه های جداگانه را طی کنند، باید مراحل قانونی مختلفی را طی کنند.

در این مدت یکی از مواردی که در همه مذاکرات مشخص می شود، بررسی مسائل مربوط به پرداخت مهریه و نفقه و حق حضانت فرزندان است. در این موارد وکلا سعی می کنند بهترین راهکارها از نظر مسائل حقوقی ارائه دهند. علاوه بر آن، آنها در مورد حضانت فرزند بر اساس وضعیت موجود بحث می کنند. آنها می کوشد بهترین هماهنگی را برای زوجین ایجاد کنند، حتی اگر راه های جداگانه ای را انتخاب کرده باشند.

ویژگی های موسسه حقوقی

حقیقت این است که مهم نیست چقدر باهوش یا تحصیلکرده باشید، سیستم عدالت کیفری بررسی پرونده بدون وکیل کیفری را غیرممکن می کند. هر پرونده جنایی منحصر به فرد است و تنها وکیل کیفری که در ارزیابی جزییات یک پرونده باتجربه باشد و در برخورد با متغیرهای زیادی که در هر پرونده مطرح می شود، می تواند بهترین دفاع را ارائه دهد که هر متهم جنایی در صورت اجرای عدالت نیاز به دریافت آن دارد.

هنگام استفاده از وکلا مانند وکلای موسسه حقوقی حجتیان، شما باید درباره سابقه کاری و فعالیت های حقوقی آگاهی کسب کنید. همچنین شما باید بدانید که آنها ترجیح می دهند چگونه به پرونده های خود رسیدگی کنند. برای مثال وکلای هستند که ترجیح می دهند به دنبال مسیرهای کامل دادگاه بروند، در حالی که برخی توافقات خارج از دادگاه را ترجیح می دهند. 

همچنین شما باید درباره هزینه هایی که آنها دریافت می کنند، اطلاعات کسب کنید؛ زیرا معمولاً حق وکالت درصدی از غرامتی است که قربانی دریافت می کند. همیشه اصرار بر استفاده از وکلایی داشته باشید که با تمام مراحلی که در محافل حقوقی انجام می شود، آشنا باشند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله وکیل مدافع کیفری کیست و چه وظایفی دارد؟ پیشنهاد می شود.

وکیل ملکی

ضرورت استفاده از خدمات موسسه حقوقی

استفاده از خدمات موسسه حقوقی یکی از ضرورت هایی است که هر فرد برای حل مسائل حقوقی و کیفری خود باید از آنها استفاده کند. این کار موجب موفقیت بیشتر در روند پرونده خواهد شد؛ زیرا وکلا با تسلط کافی بر قوانین می توانند به بررسی موارد مربوط به پرونده بپردازد و تمام روند قضایی را با موفقیت کامل پشت سر بگذارند و به نتیجه دلخواه برسند. 

از آنجایی که بررسی مسائل حقوقی و کیفری مختلف برای شما هموطنان عزیز بسیار حائز اهمیت است، داشتن یک متخصص حقوقی مورد اعتماد می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که در طول هر فرایند قانونی به درستی از حقوق شما محافظت می شود. بنابراین پیشنهاد می شود از خدمات موسسه حقوقی حجتیان استفاده کنید.

موسسه حقوقی حجتیان به سرپرستی محبوبه حجتیان وکیل پایه یک دادگستری اداره می شود که تمام موارد مربوط به مسائل خانواده مانند مهریه، نفقه، اجرت المثل، طلاق، ملاقات فرزند، حضانت، ترک انفاق، تمکین و داوری در این موسسه انجام می شود.

همچنین تمام مسائل مربوط به قانون کار و حوادث آن، موارد کیفری و سایر موارد حقوقی توسط موسسه حجتیان انجام می گیرد.

موسسه حقوقی حجتیان در سال 1389 شروع به کار کرده است. از زمان شروع به کار این موسسه تا به حال سرمایه این گروه اعتماد و اطمینان به موکلان کاردان و با تجربه است. در همین راستا موسسه حقوقی حجتیان بر خود می‌بالد که در تمام سال های فعالیت حقوقی خود پایبند به قسم خود بوده است. همچنین برای دفاع از موکلان و احقاق حق آنها، از هیچ تلاشی دریغ نکرده که نتیجه آن هم جز موفقیت و اعتبار این گروه حقوقی نبوده است.

در همین راستا شما می توانید با این موسسه تماس گرفته و با راهنمایی کارشناسان امور حقوقی و وکلای با تجربه، تمام مسائل حقوقی خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *