برخی از خدمات موسسه حقوقی محبوبه حجتیان

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

اگر در جستجوی حل مسائل خود توسط یک مشاور حرفه ای و مسلط بر قوانین هستید، می توانید متناسب با مسئله حقوقی خود یکی از مشاوره‌های زیر را به صورت تلفنی یا حضوری درخواست دهید.

فرصت وکالت و کسب تجربه را از دست ندهید!

اگر می خواهید کنار شخصی که در این زمینه هزاران پرونده رو به نتیجه رسانده تجربه کسب کنید و اطلاعات حقوقیتان را بالا ببرید.

کافیست در ورکشاپ آموزشی موسسه حقوقی و وکالت محبوبه حجتیان شرکت کنید. این فرصت طلایی را از دست ندهید  در جهت ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

انواع قراردادهای وکیل محبوبه حجتیان
انتخاب نوع قرارداد مناسب برای مسائل حقوقی ملکی و فعالیت های مختلف شغلی مانند راه اندازی و کسب و کار، استخدام و نیروهای منابع انسانی و سرمایه گذاری با توجه به ماهیت داد و ستد یا خدماتی که در آن انجام می‌شود، اهمیت زیادی دارد. درواقع می‌توان بیان کرد که استفاده از قرارداد مناسب می‌تواند از بروز اختلافات و سردرگمی ‌ها در آینده جلوگیری کند و از حقوق و منافع طرفین قرارداد محافظت کند. برای استفاده از بهترین قراردادها می‌توانید آنها را از میان نمونه قراردادهای وکیل محبوبه حجتیان انتخاب کنید و موجب رونق کسب و کار خود شوید.

مرکز مشاوره موسسه حقوقی حجتیان وکیل پایه یک دادگستری

ارائه کلیه خدمات (مشاوره حقوقی رایگان حضوری و تلفنی و وکالت در دعاوی و…) توسط وکیل پایه یک مجرب و مشاور حقوقی خبره براساس رشته تخصصی مرتبط

مشاور حقوقی با وکیل

امکان بهره مندی از حضور دو یا چند وکیل در برخی پرونده‌های قضایی بدون پرداخت حق الوکاله اضافی

موسسه حقوقی معتبر

نظارت بر عملکرد وکلا و پاسخگویی قانونی به موکلان در چارچوب قرارداد منعقد شده با بهترین وکیل حقوقی

مشاوره حقوقی مناسب

وجود تعرفه‌ هایی مناسب و قابل قبول در مقایسه با نرخ رایج خدمات و مشاوره حقوقی در کشور

خدمات حقوقی موسسه محبوبه حجتیان
شما کاربران گرامی به عنوان کسی که دارای مسائل حقوقی هستید، در نظر داشته باشید هر فرد یک بار فرصت دفاع و موفقیت در هر پرونده را داشته و نتیجه آن تاثیر بسیاری بر موضوعات مالی و حقوقی او خواهد داشت. برهمین اساس نباید هیچ ریسکی را در این زمینه انجام دهید. از این رو برای داشتن پرونده ای موفق در زمینه مسائل حقوقی و کیفری پیشنهاد می شود تنظیم لایحه، شکواییه و دادخواست خود را به محبوبه حجتیان، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. 

آخرین مقالات

موسسه حقوقی محبوبه حجتیان